deeas7 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 når man tar billappen, kan man da også kjøre moped/scooter ? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Vegvesen.no. Du har lov, men det betyr ikke at du kan eller bør. Lenke til kommentar
BECMST Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 vil nå si du er over-kvalifisert tel å kjøre moped jeg da, når du først kan kjøre bil. det er mye lettere, går mye saktere, å gjør langt mindre skade Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Sist jeg sjekket, oppfører tohjulinger seg litt annerledes enn firehjulinger med tanke på balanse. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Kan man sykle, og samtidig har klasse B, kan man kjøre moped uten nevneverdige problemer. Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Sist jeg sjekket, oppfører tohjulinger seg litt annerledes enn firehjulinger med tanke på balanse. Joda, har du aldri sittet på en motorisrt to-hjuling før bør du kanskje ta en liten prøverunde på parkeringsplassen før du prøver ettermiddagstrafikken i sentrum... Men siden du har bil lappen bør trafikkreglene være på plass og det kjøretekniske med moped kan en normalt oppegående person klare å lære seg på ca. 15 minutter. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Sist jeg sjekket, oppfører tohjulinger seg litt annerledes enn firehjulinger med tanke på balanse. Joda, har du aldri sittet på en motorisrt to-hjuling før bør du kanskje ta en liten prøverunde på parkeringsplassen før du prøver ettermiddagstrafikken i sentrum... Men siden du har bil lappen bør trafikkreglene være på plass og det kjøretekniske med moped kan en normalt oppegående person klare å lære seg på ca. 15 minutter. Hvem i trafikken, bortsett fra vi som sitter her og er store i kjeften, er det som egentlig kan regnes som "normalt oppegående"? Lenke til kommentar
BECMST Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Sist jeg sjekket, oppfører tohjulinger seg litt annerledes enn firehjulinger med tanke på balanse. Joda, har du aldri sittet på en motorisrt to-hjuling før bør du kanskje ta en liten prøverunde på parkeringsplassen før du prøver ettermiddagstrafikken i sentrum... Men siden du har bil lappen bør trafikkreglene være på plass og det kjøretekniske med moped kan en normalt oppegående person klare å lære seg på ca. 15 minutter. Hvem i trafikken, bortsett fra vi som sitter her og er store i kjeften, er det som egentlig kan regnes som "normalt oppegående"? vil nå si at gjennomsnittsnordmannen, dvs 90 % av befolkningen kan kalle seg normalt oppegående, hvis det var et seriøst spørsmål... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå