Gå til innhold

bil-lapp=moped-lapp .. ?

deeas7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sist jeg sjekket, oppfører tohjulinger seg litt annerledes enn firehjulinger med tanke på balanse.

Joda, har du aldri sittet på en motorisrt to-hjuling før bør du kanskje ta en liten prøverunde på parkeringsplassen før du prøver ettermiddagstrafikken i sentrum... Men siden du har bil lappen bør trafikkreglene være på plass og det kjøretekniske med moped kan en normalt oppegående person klare å lære seg på ca. 15 minutter.

Lenke til kommentar
Sist jeg sjekket, oppfører tohjulinger seg litt annerledes enn firehjulinger med tanke på balanse.

Joda, har du aldri sittet på en motorisrt to-hjuling før bør du kanskje ta en liten prøverunde på parkeringsplassen før du prøver ettermiddagstrafikken i sentrum... Men siden du har bil lappen bør trafikkreglene være på plass og det kjøretekniske med moped kan en normalt oppegående person klare å lære seg på ca. 15 minutter.

Hvem i trafikken, bortsett fra vi som sitter her og er store i kjeften, er det som egentlig kan regnes som "normalt oppegående"?

Lenke til kommentar

Hvem i trafikken, bortsett fra vi som sitter her og er store i kjeften, er det som egentlig kan regnes som "normalt oppegående"?

vil nå si at gjennomsnittsnordmannen, dvs 90 % av befolkningen kan kalle seg normalt oppegående, hvis det var et seriøst spørsmål...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...