Christopher Skrevet 28. april 2003 Rapporter Del Skrevet 28. april 2003 Hva vil dere si er det beste mail programmet? Det skal være stabilt, oversiktlig og ikke tungt å kjøre! Jeg har tidligere brukt Eudora som nå har krasjet og bare er tull.... Noen som kan anbefale et annet mail-program? Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 28. april 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. april 2003 Vet, la merke til det nå. Var ikke meningen, jeg forumet var tregt og jeg trykket for mange ganger, har nå slette de andre postene. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
kommers Skrevet 28. april 2003 Rapporter Del Skrevet 28. april 2003 beklager at jeg ikke svarer på spørsmålet ditt, men ser at du har vært uheldig og postet samme spørsmålet 4 ganger... kanskje driftfolkene til hw.no burde ta dette som et hint om at webserverne deres er litt slappe i linja for tida? mulig noe burde utbedres? Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 28. april 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. april 2003 Vær så snill og ikke bytt emne. Jeg har fjernet postene som det ble for mange av. Kan noen hjelpe meg med mitt "problem" og heller diskutere forum serveren et annet sted? Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 28. april 2003 Rapporter Del Skrevet 28. april 2003 Bruker Incredimail sjøl,og må si meg veldig fornøyd med det.Mye extra stæsj(smilies osv) Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 28. april 2003 Rapporter Del Skrevet 28. april 2003 Jeg bruker oxo incredimail du burde teste d.. *edit* Du kan sette den til og sjekke mail auto når du får mail så kommer d en butler spaserende med et brev på et fat og sier " u got mail sir " litt tøft :-) Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 29. april 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. april 2003 Jeg syntes incredimail virker litt tungvint å kjøre. Det virker som et lite seriøst virusprogram. Er det noen andre mer seriøse mail programmer dere kan anbefale? Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 29. april 2003 Rapporter Del Skrevet 29. april 2003 Bruker den innebygde mail-klienten i Opera 7.10. Ingen grunn til å bruke noe annet. Ellers kan du jo teste Eudora. Hvis du sliter med spam kan du jo bruke mailwacher. Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 29. april 2003 Rapporter Del Skrevet 29. april 2003 Outlook eller Outlook express?! Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 29. april 2003 Rapporter Del Skrevet 29. april 2003 Outlook Express er brukervennlig og lett å kjøre. Lenke til kommentar
ligebli Skrevet 29. april 2003 Rapporter Del Skrevet 29. april 2003 foxmail er eneren Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. april 2003 Rapporter Del Skrevet 29. april 2003 Opera er og blir genialt... Lenke til kommentar
kommers Skrevet 30. april 2003 Rapporter Del Skrevet 30. april 2003 Du mener selvfølgelig M2 - mailklienten som følger med Opera 7.x Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 30. april 2003 Rapporter Del Skrevet 30. april 2003 Outlook Express er brukervennlig og lett å kjøre. OE all the way! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå