Gå til innhold

BK: Демирджи [5]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er enig att det siste bildet var best. Fine linjer og farger. Hadde det ikke vært for bergknausene hadde dette vært perfekt. (ying og yang delt bilde) Ellers var det veldig spesielle fjellformasjoner på de andre bildene. Men bildene blir bare vanlige feriebilder. Her var det sikkert mange muligheter du kunne ha utnyttet langt bedre. Tettere innpå for eks.

Endret av Phaser_
Lenke til kommentar

Takk for nyttig kritikk!

Det er riktig at bildene er tatt litt for midt på dagen, men jeg burde nok også bli flinkere til å etterbehandle bildene riktig for å få det beste ut av dem.

Hvor bra jeg har utnyttet mulighetene kan nok diskuteres. Jeg tok også bilder nærmere innpå, men valgte å ikke ta med noen av de her. Det er mulig at en vidvinkel kunne gitt mer spennende nærbilder enn de jeg tok, men for tiden begrenser jeg meg til å bruke et objektiv med fast brennvidde. (Jeg merker at jeg tenker meg mye mer om når jeg komponerer bilder med det enn med et zoom-objektiv, så jeg tror det er en nyttig øvelse).

Trygve

Lenke til kommentar

Du skal ikke være for sikker at en vidvinkel ville gjort det noe enklere. Men det hadde vært verdt det å vente il ettermiddagen når lyset er bedre. Et polariseringsfilter kan også være nyttig.

Jeg tror du kanha nytte av å lære deg mer bildebehandling; det er nok en del du kan hente ut av bildene dine.

Bilde #5 er det beste her, men jeg tror at #2 og #3 har noe i seg som du kan få frem med litt etterbehandling.

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...