Super-Nisse Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Hei, jeg venter en Iphone fra Moobi, og nå er den i Oslo Postterminal, så jeg lurer på hvor lenge den kommer til å ligge der? (CA) Og jeg bor i bergen, må den da inn i Postterminalen der? Endret 14. april 2009 av Super-Nisse Lenke til kommentar
Soolan Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hei, jeg venter en Iphone fra Moobi, og nå er den i Oslo Postterminal, så jeg lurer på hvor lenge den kommer til å ligge der? (CA) Og jeg bor i bergen, må den da inn i Postterminalen der? Fra den ligger på post terminalen i Oslo, skal det ta to dager før den ligger i postkassen din. Så du har den sikkert i morgen Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Etter egen erfaring kommer det helt an på hvor mye de har å gjøre. Pakken skal innom en sentral til i Bergen før du får den. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 En pakke jeg venter på ble sendt fra Oslo i går tidlig, og ankom omlastningsterminalen i Bergen på Minde klokken 12:15 i dag. Regner med den ankommer postkontoret i morgen. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Blir de sendt med fly, eller blir pakkene kjørt med bil over hardangervidden? Mulig det høres dumt, men jeg har ingen anelse... Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Er sannsynligvis bil, er nok kun ekspress pakker som får en plass på flyet. Lenke til kommentar
Colb Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Posten får inn post fra postterminalen tidlig om morgenenen. fleste steder i landet starter de å kjøre ut post omkring kl 1200-1300. tvilker på at den bruker mer enn en dag fra oslo-bergen Lenke til kommentar
Arne Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Tror dere bilen øst-vest slipper av pakker på veien? SLik at pakkene til de som f.eks. bor i hardangerfjorden ikke først reiser forbi den lokale postsentralen og til Bergen, for så å bli kjørt tilbake til den lokale postsentralen? Lenke til kommentar
Colb Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Det tror jeg da, hvertfall de de allerede kjører forbi Lenke til kommentar
agvg Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Pakkene går vel stort sett med tog til bergen, så det blir vel sorter og distrubuert fra bergen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå