Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Får dårlig med signaler fra henne!

Gjest Guest_usikker_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_usikker_*

Hei!

Jeg har den siste måneden deita ei jente som jeg i utgangspunktet ikke kjente. Jeg har ikke hatt mange forhold tidligere og bestemte meg vel for å "crash and burn" for en gangs skyld. Ba henne ut og hun ville veldig gjerne komme. Vi hadde det veldig koselig og ble enige om å treffes igjen. Jeg tok kontakt på nytt og vi dro ut på nytt. Denne gangen utviklet det seg til litt småkyssing.

De 2 påfølgende ukene så har vi vært sammen i ny og ne. Det har blitt en del klining og mye nær kroppskontakt og for meg så virker det som vi er på vei inn i et forhold. Ting har ikke gått så alt for fort og mye av grunnen til det er fordi jeg ikke føler at jeg får noen singnaler fra henne.

Jeg ender alltid opp med å ta initiativ på alt, om det er meldinger på telefon til å prøve og finne på noe sammen til telefonsamtaler. Når jeg tar kontakt er hun alltid på'n med en gang, alltid lyst til et eller annet og når vi er sammen drøyer hun hele tiden med å dra, noe som jeg tolker som positivt. Men jeg føler lissom at det mangler initiativ fra hennes side, noe som gjør at jeg blir litt usikker og forsiktig av meg.

Noen råd? Er ikke typen som går til et forum for å spørre om følelser, men akkurat nå føler jeg at jeg kan trenge noen innspill :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker det som hun har det bra når dere er sammen? Nå tar jeg utgangspunkt i det, utifra det du forteller. Virker som hun liker deg, hun er på med en gang du vil finne på noe. Og dere kysser/kliner når dere er sammen. For meg virker det som om hun er innteresert, men kansje veldig sjenert selv. Virker hun usikker?

Er helt enig at det er veldig irriterende og til tider frustrerende/forvirrende når jenter ikke tar initiativ selv, men er på med en gang man spør dem.

Lenke til kommentar

Og mange gutter, Vizzy ;)

Som allerede sagt: jenta kan være usikker, og føler kanskje at hun ikke tør å spørre, da hun er redd for avslag?

Det kan jo bety både veldig positivt, og litt negativt. Positivt i at hun kanskje er redd i å miste deg, negativt hvis hun... ikke gidder å ta iniativet.

Mer vet ikke jeg, lykke til! :)

Lenke til kommentar

Finn ut om hun virkelig trives i ditt selskap! Jenter er desverre dårlig til å ta initiativ ja, men det er jo faktisk bare å si ifra sånn etterhvert. "Si ifra når du vil finne på noe neste gang"

Vær litt kostbar også, ellers så blir det til at du ALLTID må ta initiativet. Er det noe særlig da?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_usikker_*

Takker for svarene folkens, var egentlig veldig mye sånn som jeg tenkte også. Jeg kjenner henne ikke veldig godt og er ikke kjent med hvor sikker hun er på seg selv ellers. Hun virker definitivt som en av den rolige typen.

Det virker som hun trives i mitt selskap og jeg i hennes, så jeg vil jo selvsagt fortsette med forholdet og se hva det kan bli til.

Så lang så har minner det om en liten søt kjærlighetshistorie i hvertfall :))

Lenke til kommentar

Et annet bra tips er at du tar en dyp samtale med henne. Spør henne f.eks om hun har noen gang blitt dypt såret av gutter og hvordan dette satte preg på henne. Det vil da kanskje gi deg svar på hvorfor hun er forsiktig og ikke tar intiativ , ofte er det tidligere episoder som setter preg på jenter og gjør at dem kan være forsiktig. Fordi dem evt. ikke ønsker å miste gutten igjen. Uansett va hun forteller så vil det gjøre deg lettere til å forstå henne og hun oppfatter det som at du bryr deg om henne.

Endret av Vizzy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...