Krom-stag Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Hallå. Er det noen her som har peiling på om min Nad C315 kan dra to CW CLS 10? Jeg har ingen fremtidlige planer om å spille på full-guffe, hvis det er til noe hjelp. Jeg lurer egentlig på om forsterkeren i det hele tatt klarer å spille med dem. Det er snakk om disse høyttalerne. Og denne forsterkeren. Endret 14. april 2009 av Henzorz Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg vil anta at den klarer det på moderate volum. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Du vil komme til å kunne spille høyt men bassen vil bli redusert med lite kraft. Har selv CLS-12 og recieveren min mangler mye kraft for å levere godt til høyttalerene. Jeg skal kjøpe brukt forsterker med pre out. Nå kan jeg ikke se Pre-Out på forsterkeren så da må du nok som meg beleige deg på å kjøpe større forsterker. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 Takk for svar . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå