Gå til innhold

SixAxis fra Play.com

Anbefalte innlegg

Hei!

Bikkja spiste opp SixAxis'n (PS-kontroller'n) til en kompis. Må skaffe en igjen på billigst mulig måte...

I Norge koster den jo 450,- i billigste butikk, mens den koster 350,- på Play.com.

Lurer på om det er mulig å bestille der uten at tollen ødelegger alt?

Edit: Hm.. ser den kosta 350,- der brukt, mens den kostet 393,- ny. Var ikke så mye å spare da...

Endret av voluz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg må bare spørre: Spiste bikkja virkelig opp kontrollen? Eller bare bet den i stykker?

Hehe... tygget heldigvis bare på den. :!:

Og gnagde av toppen på de to tommel-spakene, slik at det nå bare er to spisse plastsplinter igjen. :whistle:

Lenke til kommentar

Kjøp heller fra videogamesplus.ca. 50 CAD for kontrolleren, 15 CAD for frakt. Kommer på rundt 370 kr totalt om du slipper toll, som jeg har gjort på alle mine bestillinger.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Få play.com til å skrive verdien til f.eks. 17 pund, da slipper du toll og moms. Dem gjorde det med min pakke, når den var rett over 300 kr. :)

Har lest flere tilbakemeldinger der de har nektet å skrive lavere pakkeverdi. Er dette noe nytt de har begynt med?

Lenke til kommentar

Dealextreme.com er ekstremt billig på DUALSHOCK3 + At de sender det som gave slik at du slipper toll og at det er gratis frakt. (56$)

Bestilte en derfra selv for noen dager siden. Har veldig god erfaring med dealextreme og har aldri sviktet meg. Anbefales.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...