Telyset Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Noen som vet hvilken modell denne båten og motoren er? Vurderer å selge den men jeg har ikke peiling på båter i det hele tatt, så jeg lurer på hva den er verd og om det er noe vedlikehold som bør gjøres på den før den kan selges? Jeg vet ikke årstall, men den har vert svert lite brukt, stått inne i et naust og støvet ned i mange år. bilder i spoiler. bilder Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hei Om du ikke får svar her så kan du spørre på http://baatplassen.no Men den ser nå veldig fin ut båten da. Motoren så se om du finner en liten brikke/plate og evt ta bilde eller poste infoen som står innprentet. Skulle tro du finner den/det på motorfestet eller stammen. Hvor lang er båten? Lenke til kommentar
Telyset Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Litt usikker på lengden, 5-6 meter kansje, skal se om jeg får målt den i morgen. Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Er det langsgående sprekker i den da? At den har stått mange år i et naust behøver ikke være positivt... Lenke til kommentar
Telyset Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 Ingen synlige sprekker inni eller på utsiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå