opijo Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Hva jeg vil nå: Jeg vil opp i vekt og få en synelig sickpack til sommeren. Timeplan: Man - Styrke , halvtime kardio Tirs - 1-2 timer kardio Ons - Styrke, havltime kardio Tors - 1-2 timer kardio (eller mindre) Fre - Styrke , halvtime kardio.. Hva jeg spiser etter styrke trening: Pleier å spise 1 tunfisk pakke og 1 pakke med rosiner. Hva jeg spiser etter fettforbrenning trening: Salat , Rosier og mandler. -------------------- Jeg er litt usikker på om det er lurt å spise mandler etter trening , fordi de inneholder mye kcal.. Men har hørt at mandler er ganske sunt. Spiser omtrent 20 mandler hver treningsøkt.. Klikk her Hva er lurt å spise til fettforbrenning trening og ellers styrke? Husk at jeg IKKE skal gå ned i vekt , men forbrenne underhudsfettet på magen og få volum og event gå opp i vekt. Takker for alle svar Endret 14. april 2009 av opijo Lenke til kommentar
JUL Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Husk at jeg IKKE skal gå ned i vekt , men forbrenne underhudsfettet på magen og få volum og event gå opp i vekt. Jeg vil opp i vekt og få en synelig sickpack til sommeren. Dette blir feil, for å få frem sixpack må mer fett bort, altså ned i vekt. Siden det snart er sommer og du vil ha sixpack til sommeren ville jeg heller satset på en deff framfor å begynne en bulk nå. Lenke til kommentar
opijo Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Jeg tror jeg har 1-4 cm underhudsfett på magen.. Vil ikke begynne på deff, her er min timeplan: 1-2 timer kardio , så forbrenner jeg over 500-1000 kcal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå