even093 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg begynte for noen dager siden å trene igjen. Har ikke trent på ca to år! Må si jeg er i elendig form ! :O:O:O Klarer 18 armhevinger, 40 sit-ups, og 3km på 19 min... Jeg har begynt å sykle på ergometersykkel i 30 minutt hver dag, tar 3 x 10 armhevninger og 3 x 15 sit-ups. Kostholdet mitt er fortsatt det man kan kalle svært usunt, og jeg er villig til å forandre på dette.. over tid ! Må jeg trene mer / mindre for å komme i bedre form? Lenke til kommentar
BIjente Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hvis du vil ned i vekt,er både kosthold og trening like viktig. Det er det å forbrenne mer enn du spiser. Det som er best å basere kostholdet på(etter egne erfaringer) er: Kjøtt: Kylling(all slags fuglekjøtt) Fisk Proteiner er viktig for å forbrenne mat og gå ned i vekt.Det finner du mase av i fuglekjøtt,bønner/linser,egg,melk(altså mat som bygger opp kroppen,isteden for mat som bryter ned kroppen) F.eks fastfood og alt annet med høyt innhold av mettende fett. Men det er viktig å ikke bli gal da,det har ikke jeg vært. Spis vanlig sunn mat og tren 2-3 ganger i uken,det du liker å trene med! Lenke til kommentar
even093 Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Jeg er 15 år og bmi'en min er 20, så ned i vekt vil jeg ikke Men jeg vil bare bli litt bedre i form rett og slett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå