antiloop Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Noen som har tips om beste rute i gjennom minefeltet i oppdraget kalt shore patrol? Lenke til kommentar
salomo Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Følg de hvite pinnene som er satt i bakken. Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 irriterer meg stadigvekk over idiot ai'en på spillet.. selv om jeg kom meg tørskodd over feltet løper alikevel teammaten min tvers over mot meg og sprenger seg selv i (en) bit.. (realistisk? i think not) :wink: Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Hold deg mellom de hvite pinnene. Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 Takker for svarene!!! Lenke til kommentar
sNiPeR dUdE Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Er på den samme banen og sliter.. Har kommet over minene da. Det er nå den eneste banene jeg kan velge.. Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 Hva trenger du hjelp til da? Lenke til kommentar
sNiPeR dUdE Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Er så vanskelig når de folka kommer ned fra helikoptrene. De dør så fort det er jo så mange fiender rundt.. Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Legg deg på den bakke toppen ovenfor bryggen! Ta ut gubbene med de store gunnerne før helikopteret lander så går det fint!! Lenke til kommentar
sNiPeR dUdE Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Takker.. Skal prøve etterpå.. Hvor langt er du kommet? Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Ferdig med singleplayer delen! Spiller litt multiplayer da! Har gått over til TOCA 2, Red Faction 2 + det nyeste Indiana jones spillet! Hvis du trenger noe av spill så send meg en mail! [email protected] Lenke til kommentar
torry Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Er det flere som synes dette spillet er for lett? Jeg har løpt gjennom 8-10 oppdrag i dag på noen få timer! Jeg spiller vanskelighetsgrad 'operator', regner med dette er det vanskeligste, men jeg lurte ved et par anledninger på om det kunne være lettere enn 'easy'! Veldig underholdende spill, for så vidt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå