Horrorbyte Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Her har jeg prøvd å få frem følelsene som oppstår hos en virkelig cola-elsker når flasken er tom. Selv sier jeg meg ganske fornøyd med resultatet, men vil gjerne ha innspill på om noe kunne vært gjort enda bedre. Man blir som kjent ofte litt blind når man ser på egne bilder. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Bakgrunnen blir litt for rotete og beskjeringen litt for tett. Skulle gjerne hatt med hele handa. Ellers er tanken god Forresten: Send meg en PM med fult navn, sjelden man ser lokale her Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Det er mer ett snappshot av en kompis enn noe kunstverk for å si det sånn. Det har heller ikke nok tyngde til å være ett samfunnsdokumenterende bilde (elle noe sånt ) Endret 14. april 2009 av Phaser_ Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 14. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Haha, selvfølgelig er det ikke noe kunstverk. Stakkaren var bare trøtt, og lå ikke slik i mer enn noen få sekunder. Ikke noen planlagt plassering av han eller meg med andre ord, og det forklarer vel også bakgrunnen. Ingen unnskyldninger, men tvert imot en bekreftelse på det Phaser sier om at det er et "snapshop". Hånden mistet jeg dessverre litt av. Det var ikke bevisst. Ellers takk for kritikk. Kanskje vil løsningen være å heller gå for en litt lavere brennvidde på fremtidige bilder, for så å skjære til i ettertid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå