Gå til innhold

Gå til anskaffelse av katt for første gang. Hvilken rase passer meg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter det lille som står der så vil jeg si at du ikke burde skaffe deg katt... Innekatter trenger MYE stell siden de ikke er så mye ute. Katter røyter, de graver i blomsterpotter, de klarter i hyller å tisser inne. Og mange katter liker å rive ned ting i hyller, gnage på maten din og drite i sengen din.... hvis alt dette høres NYYYDELIG ut skaff deg katt

Endret av sharkbite
Lenke til kommentar
Da kan ikke du ha opplevd stuerene innekatter sharkbite....

hehe har 6 renrasede helligbirma katter og 3 helligbirma mixer:P

 

 

" Etter det lille som står der så vil jeg si at du ikke burde skaffe deg katt... Innekatter trenger MYE stell siden de ikke er så mye ute. Katter røyter, de graver i blomsterpotter, de klarter i hyller å tisser inne. Og mange katter liker å rive ned ting i hyller, gnage på maten din og drite i sengen din.... hvis alt dette høres NYYYDELIG ut skaff deg katt "

 

 

 

Dette var bare en oppsumering av alt de har gjort

Lenke til kommentar

Hvis du skal ha innekatt bør du skaffe to :) Det blir fryktelig kjedelig for pusen å være alene når du jobber hver dag, og den vil da heller aldri få hilse på noen katter.

 

Hvis du går til www.rasekatter.no er det en oversikt og info over de mest vanlige katterasene i norge.

Lenke til kommentar

Hva med å skaffe to søskenpuser? Det gjorde vi :) De koser seg sammen, ligger og holder rundt hverandre når de sover, vasker hverandre, og når de var små var de over alle hauger, sprang rundt, "angrep" hverandre, rullet rundt å lekte masse sammen :) Det er ikke "vanskelig" å ha katt synes jeg.. Det er ikke som å ha hund liksom :p Hvorfor ikke bare gå for en "vanlig" huskatt da? Det er sjelden noen tar noe særlig penger for å kjøpe de, og de er minst like fine og flotte personligheter som andre katter, synes nå jeg da :)

Lenke til kommentar
Ja, skaff to, så slipper den ensomme lille stakkaren å ommøblere leiligheten din av kjedsomhet. To katter er ikke så mye mere jobb enn en. Det blir bare litt fortere tomt i matskålen, og litt mere bæsj i kassen.

 

Og du glemt en katt Håvard!

 

 

Hviken?

Endret av sharkbite
Lenke til kommentar

Siameser er en morsom katterase, som passer fint inne.

Venninna mi har to stykker, som er innekatter. Selskapssyke og kosete katter. De leker veldig godt tosammen og underholder seg selv :)

 

Hvor stor leilighet har du?

Jeg synes det ikke noe om å ha katt i et lite kott. Det ender med at katta blir rastløs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...