Sportygirl Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Tror nok du har hoppet over en side eller to nå Sportygirl Er også to forskjellige historier uten relasjon som diskuteres. Jeg ble litt forvirret, trodde hun ville anmelde han fordi at han hadde blokket henne på msn, og utnyttet henne sexuellt... Fikk nå med meg at hun bare var 14... Det er under sexual lavalder og ulovlig! Msn historien har ikke sammenheng med den der jenta er 14 år. Det er to forskjellige historier, i msn historien er damen godt voksen. ------------------------------------------------------------------------ Ble litt forvirret... Den ene historien oppe på siden er min... jeg laget meg en profil her nettopp, jeg var bare gjest i sted, kallte meg Stina..... Jeg ble blokket på msn av en mann... Men jeg er ikke trådstarteren av denne... og var ikke hun 14 år? Forstår du hva jeg mener.... Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Da er kanskje du den rette til å si om du er "godt voksen". Er man over 18-20 og blir "lurt" til å ha sextreff over msn, så synes ikke jeg veldig synd på dem.. Lenke til kommentar
Sportygirl Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Da er kanskje du den rette til å si om du er "godt voksen". Er man over 18-20 og blir "lurt" til å ha sextreff over msn, så synes ikke jeg veldig synd på dem.. ------------------------------------------------------------------------------- Er kjedelig med at enkelte unge mennesker kanskje lurer andre med alderen sin... Det er kjedelig.... Men jeg synes at uansett så er det styggt å blokke noen på msn rett etter sex... Og da hadde han fortjent en smell uansett.... Foreks. at hun anmelder han pga at hun var under den sexuelle lavalder.... Men samtidig tenker jeg på en ting: Lurte hun han med å si at hun var eldre... Det var dumt av henne å gjøre. Og da må hun gi seg selv et påpek, om at det blir galt å anmelde han for det, det skader bare henne selv også enda mer.... Lenke til kommentar
Patience Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 For 2 månder siden ble jeg sammen med en gutt, ganske mye eldre en meg (han er 18, jeg 14). Jeg er vaneligvis veldig fornuftig, men han virket så utrolig grei. etter to uker (som vi omtrent ikke hadde brukt noe tid sammen) hadde vi ligget sammen 2 ganger, som er det verste jeg noen gang har gjort! Men plutselig en dag så tok han ikke telefonen lenger, svarte ikke på meldinger og han har tydeligvis blokkert meg på msn... Hvorfor svarer han meg ikke?? det virker som at han bare har vært sammen med meg for å ligge med meg... Jeg angrer så utrolig på at jeg lå med han, det går ikke en dag uten at jeg tenker på hva jeg har gjort, og ikke minst hvor utrolig vondt det gjorde. Jeg prøvde å forklare det til besteveninna mi, men hun ble utrolig lei seg å sa at jeg hadde "sviktet" henne. At det liksom var vi to mot de andre løse jentene, men jeg er vist blitt en av dem jeg også. Hun er utrolig viktig for meg, vi har jo alltid delt alt, men når har jeg sviktet henne skikkelig! Nå er det bare henne i gjengen som ikke har hatt noe kontakt av den typen med en gutt. Vi minner om at dette er innlegget det skal svares på. Ikke annet eller andres tilsvarende erfaringer. Det er for kidnapping av tråd å regne. Tilbake til hoveddiskusjonen - michelle 14 Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) edit Endret 15. april 2009 av Christeven Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Tilsvarende erfaringer må være greit å dele. Da mener jeg tilsvarende som i at et barn har blitt lurt av en voksen til å ha sex via MSN eller andre chatteprogram. At en voksen kommer inn og forteller om samme "problem", forundrer meg. Problemet til Michelle er ikke at hun har blitt blocket, men at hun har blitt lurt til å ha sex med denne mannen. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Tilsvarende erfaringer må være greit å dele. Da mener jeg tilsvarende som i at et barn har blitt lurt av en voksen til å ha sex via MSN eller andre chatteprogram. At en voksen kommer inn og forteller om samme "problem", forundrer meg. Problemet til Michelle er ikke at hun har blitt blocket, men at hun har blitt lurt til å ha sex med denne mannen. Ja, men saken til Stine er "annerledes" og har således sin egen tråd. For å hjelpe trådstarter av DENNE tråden ber jeg om at vi kun diskuterer HENNES sak.. Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Apropos "hevn er et dårlig motiv" - etter å ha tenkt meg om ser jeg ikke bort fra at jeg hadde anmeldt en jævel som behandlet min lillesøster slik. Heh, jeg hadde nokk ikke anmeldt han jeg. Ikke at han hadde fådd slippe unna selvsagt Lenke til kommentar
Gjest Guest_Michelle_* Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Takk for alle svar! =) Fikk nok tilslutt og når broren min spurte fortalte jeg det meste til han. Ble enige om at jeg skulle sende en melding til han for å true med at jeg kom til å anmelde han om han ikke tok telefonen neste gang jeg ringte for å snakke. Det funket greit, og han ringte faktisk meg. Han sa han trodde jeg var eldre første gang han så meg, minst 16(selvom han ganske fort visste jeg var 14). At han syntes jeg var så nydelig på alle måter at han ble veldig frista, så når jeg ikke sa nei, bare skjedde det på en måte. Han angret på at han har ligget med meg pga. alderen og sa unnskyld for det. Han sa at grunnen til at han stakk var fordi han hadde så dårlig samvitighet fordi han visste det var galt. Han foreslo også at vi ikke skulle møtes igjen. Helt greit. Skal aldri rote meg opp i noe sånt igjen, ikke før jeg er minst 16 iallefall! Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Ble enige om at jeg skulle sende en melding til han for å true med at jeg kom til å anmelde han om han ikke tok telefonen neste gang jeg ringte for å snakke. Herregud.. Kan du ikke bare la det ligge og komme deg videre? Du er bare 14, men likevel. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Ble enige om at jeg skulle sende en melding til han for å true med at jeg kom til å anmelde han om han ikke tok telefonen neste gang jeg ringte for å snakke. Herregud.. Kan du ikke bare la det ligge og komme deg videre? Du er bare 14, men likevel. Nå ser du at jenta har fått hatt en ordentlig prat med han, og hun er kommet over det, så det er da ikke noe å masa med? Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Ble enige om at jeg skulle sende en melding til han for å true med at jeg kom til å anmelde han om han ikke tok telefonen neste gang jeg ringte for å snakke. Herregud.. Kan du ikke bare la det ligge og komme deg videre? Du er bare 14, men likevel. Nå ser du at jenta har fått hatt en ordentlig prat med han, og hun er kommet over det, så det er da ikke noe å masa med? Jeg har til og med quotet henne, så det er åpenbart hva jeg svarer på. Om de nå er ferdige med saken har mindre betydning. True noen med anmeldelse, hvis de ikke svarer på telefoner. Det er latterlig. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Når du ser hva resultatet ble syntes jeg det er rart du gidder å mase videre på det kloever_2. Syntes trådstarter gjorde et riktig valg, spesielt siden alt ordnet seg også. Bare ikke møt han igjenn som han sa, da skjer det sikkert igjenn. Lykke til videre. Endret 18. april 2009 av Christeven Lenke til kommentar
Sportygirl Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Når du ser hva resultatet ble syntes jeg det er rart du gidder å mase videre på det kloever_2. Syntes trådstarter gjorde et riktig valg, spesielt siden alt ordnet seg også. Bare ikke møt han igjenn som han sa, da skjer det sikkert igjenn. Lykke til videre. --------------------------------------------------------------------- Obs Obs, DETTE ER IKKE MITT INNLEGG... det står på profilen min at dette er mitt innlegg.....? Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Når du ser hva resultatet ble syntes jeg det er rart du gidder å mase videre på det kloever_2. Syntes trådstarter gjorde et riktig valg, spesielt siden alt ordnet seg også. Bare ikke møt han igjenn som han sa, da skjer det sikkert igjenn. Lykke til videre. --------------------------------------------------------------------- Obs Obs, DETTE ER IKKE MITT INNLEGG... det står på profilen min at dette er mitt innlegg.....? Det svaret var til trådstarter ja, ikke til deg. hehe Lenke til kommentar
citronen Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Har du ikke en storebror du kan snakke litt fortrolig med? Det er magisk hva noen av oss klarer å få til... Lenke til kommentar
Sportygirl Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Har du ikke en storebror du kan snakke litt fortrolig med? Det er magisk hva noen av oss klarer å få til... ___________________________________ Ok, nå forstår jeg, alle innlegg jeg svarer på kommer også inn i kattogorien "mine innlegg" på profilen min... sorry..... Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 selv om en jente er med på det så er det personen som er over den seksuelle alder som har ansvaret, det vil si NEI. du kan lett anmelde han uansett om du ville ha sex med han eller ikke. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hva kan man egentlig forvente når man har sex med noen man ikke kjenner? Spar litt mer på kjærligheten seinere i livet, du... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Høres ikke bra ut, men det er dessverre ingenting å gjøre med det. Noen folk er bare sånn, og man kan ikke skylde på noen andre enn segselv for at man gikk i fella jeg opplevde noenlunde det samme... Hadde sex med en mann, flere ganger, etter siste gangen så bare blokket han meg på msn. Og jeg begynte jo å klage og syte over det, for jeg ble så lei meg, men han ville ikke si meg et pip sa han, og truet med politi. Han bor på andre siden av landet, denne mannen, og irriterer meg veldig , med tanke på at han trengte ikke å blokke meg, han kunne bare være hyggelig å kvitte seg meg med skikkelige unnskyldninger på en bedre måte.... Jeg er utrolig lei meg for det, og det har psyket meg godt ned.... Han gikk til politi, når jeg spurte han om hvorfor, og ville ha en forklaring.... Først svarte han ikke, og jeg klarte jo ikke å unngå å sende flere meldinger og spørre, og alt det brukte han mot meg...... Han har gjort det før, og så kommet tilbake igjen- altså brukt politi mot meg, og blokket meg tidligere også..... Og nå har han til og med sendt inn en forliksklage mot meg, siden politiet ikke ville ta tak i dette, og politiet forsto meg, og ikke han....! Han ønsker oppreisning for at jeg har plaget han sier han.... Men hva feiler en mann som ikke kan snakke , etter å hatt sex? Det er idiotskap, hensynsløst.... Det er som å bli "skutt" i "foten". Man blir redd for å oppleve det en gang til, for man vet hvor vondt det gjør.... Litt hensyn kan en ta.... WOW! Er du motparten i denne tråden? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1046113&hl= Endret 20. april 2009 av Demantios Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå