Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

han stakk og driter i meg...

Gjest Guest_michelle_*

Anbefalte innlegg

Pga alderen må foreldrene være med under avhør. Tror ikke noen ønsker å fortelle intime detaljer til totalt fremmede og foreldre fordi de vil hevne seg. Om det går så langt at det kommer til retten så må hun muligens forklare seg der også, foran typen og mange andre folk. Igjen. Men det vil nok aldri komme så langt, for så lenge han nekter, så vil ikke de kunne bevise det. Fyren svetter kanskje litt, men ellers er det forgjeves.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Synd å høre om din situasjon.

Dersom du faktisk går til det skritt og anmelde denne personen, så vil du først og fremst bli innkalt til politiet, hvor de går gjennom hele situasjonen sammen med deg. Deretter blir de å forklare deg hvordan vi arbeider med slike anmeldelser og saker, og hvordan det kommer til å bli fremover.

Deretter blir anmeldte innkalt til avhør hvor han blir gjort kjent med hva han faktisk er anmeldt for, og han får forklare seg. Som regel så legge de alle kort på bordet, og lyver sjeldent når det er snakk om slike forhold som dette.

Deretter blir du og dine foreldre kalt inn til interjuv med oss i politiet og en advokat (enten etter eget ønske, eller en oppkalt fra oss) det vil også være en politiadvokat (aktor) med i møtet. Der vil det drøftes hvilke ressurser vi i politiet har for å ta oss av denne saken, eventuell hvor lang tid vi snakker fremover. Og om dette skal taes opp i retten eller ikke.

Jeg vil egentlig anbefale deg å ta kontakt med din nærmeste politistasjon og forklare hvordan situasjonen er. Slik at man kan få en fortgang i dette. Det han har gjort med deg, er faktisk veldig alvorlig og ulovelig.

Lenke til kommentar

Nå må vi tenke på at jenten er 14 år gutten er 18 , 4 år forskjell.. Hvorfor må gutten gå etter unge jenter? Har han ikke finne nok som de egen alder? Det kan være forskjellige grunner og la meg nevne opp noen:

1: Jenten er jomfru (gutter liker jomfru'e jenter)

2: Gutten har problemmer

3: Kast og bruk methoden

Lenke til kommentar
Pga alderen må foreldrene være med under avhør. Tror ikke noen ønsker å fortelle intime detaljer til totalt fremmede og foreldre fordi de vil hevne seg. Om det går så langt at det kommer til retten så må hun muligens forklare seg der også, foran typen og mange andre folk.

heldigvis for jenta så går slike rettsaker med mindreårige for lukkede dører. så vanlige folk kan ikke droppe innom for å høre og se på. slik som i andre rettsaker.

Lenke til kommentar

karen banker ho opp, pga ho vil anmelde han for å ha utnytta ho seksuelt?

dette er noe jeg ser på høyst usannsynlig.

i tilfelle dette skjer vil det vente seg heftige reaksjoner mot 18åringen både fra hans foresatte, politiet og vennekretsen hans.

faen, banke opp og utnytte seksuelt ei 14 år gammel jente.

han kommer til å få langtids problemer da.

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar

Det her begynner å gå rimelig langt nå. Nå må dere faen meg se til å skjerpe dere. Hvem i helvete kan finne på å i det hele tatt foreslå at hun skal anmelde gutten, bare fordi han ikke vil være med henne mer? TS; Ja du har blitt brukt, suck it up. Til alle dere som foreslår anmeldelse; hva tenker dere på? Skal gutten måtte inn til avhør for sex med mindreårig fordi han ikke vil være sammen med denne damen? Makan til lavmål.

Lenke til kommentar
Det her begynner å gå rimelig langt nå. Nå må dere faen meg se til å skjerpe dere. Hvem i helvete kan finne på å i det hele tatt foreslå at hun skal anmelde gutten, bare fordi han ikke vil være med henne mer? TS; Ja du har blitt brukt, suck it up. Til alle dere som foreslår anmeldelse; hva tenker dere på? Skal gutten måtte inn til avhør for sex med mindreårig fordi han ikke vil være sammen med denne damen? Makan til lavmål.

Fordi han faktisk har brutt loven?!

Lenke til kommentar

Hun er uansett et barn, og han er en voksen. Om hun velger å anmelde, så er det faktisk retten som skal avgjøre om hun er voksen nok til å skjønne konsekvensene av valget hun har tatt. Er en på 14 gammel nok til å bli mor? Fysiologisk, ja, psykologisk, sannsynligvis nei.

For at jeg skal vurdere om dette er veldig "alvorlig", må jeg nesten vite hvordan de har møttes. Har 14-åringen vært på fest eller på byn (ja, noen på 14 ser gamle nok ut til å komme inn på byn), så skjønner jeg godt at han har tatt halen mellom bena etter at alderen kom fram. Har han funnet henne på nett etter en *ASL?! PULE?!*, så vil jeg anta han har en dårligere sak.

Lenke til kommentar
Det er ikke alltid lovbrudd om begge er enige. Jeg er tildels enig, men ikke om det er for å ta hevn fordi han dumpa henne.

Jo, i denne saken er det faktisk ett lovbrudd. Ett lovbrud som i Norge blir tatt svært alvorlig, han har hatt sexuell kontakt med noen under seksuell lavalder ifølge Norsk lov.

Uansett om hun var enig eller ikke, han blir nok å få mildere straff siden de begge var med på dette, og det ikke var voldtekt. Men samtidig sier hun at hun følte seg presset til å ha sex med han, og hun angrer på dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...