Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

han stakk og driter i meg...

Gjest Guest_michelle_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_michelle_*

For 2 månder siden ble jeg sammen med en gutt, ganske mye eldre en meg (han er 18, jeg 14). Jeg er vaneligvis veldig fornuftig, men han virket så utrolig grei. etter to uker (som vi omtrent ikke hadde brukt noe tid sammen) hadde vi ligget sammen 2 ganger, som er det verste jeg noen gang har gjort! Men plutselig en dag så tok han ikke telefonen lenger, svarte ikke på meldinger og han har tydeligvis blokkert meg på msn...

Hvorfor svarer han meg ikke?? det virker som at han bare har vært sammen med meg for å ligge med meg...

Jeg angrer så utrolig på at jeg lå med han, det går ikke en dag uten at jeg tenker på hva jeg har gjort, og ikke minst hvor utrolig vondt det gjorde.

Jeg prøvde å forklare det til besteveninna mi, men hun ble utrolig lei seg å sa at jeg hadde "sviktet" henne. At det liksom var vi to mot de andre løse jentene, men jeg er vist blitt en av dem jeg også. Hun er utrolig viktig for meg, vi har jo alltid delt alt, men når har jeg sviktet henne skikkelig! Nå er det bare henne i gjengen som ikke har hatt noe kontakt av den typen med en gutt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For 2 månder siden ble jeg sammen med en gutt, ganske mye eldre en meg (han er 18, jeg 14). Jeg er vaneligvis veldig fornuftig, men han virket så utrolig grei. etter to uker (som vi omtrent ikke hadde brukt noe tid sammen) hadde vi ligget sammen 2 ganger, som er det verste jeg noen gang har gjort! Men plutselig en dag så tok han ikke telefonen lenger, svarte ikke på meldinger og han har tydeligvis blokkert meg på msn...

Hvorfor svarer han meg ikke?? det virker som at han bare har vært sammen med meg for å ligge med meg...

Jeg angrer så utrolig på at jeg lå med han, det går ikke en dag uten at jeg tenker på hva jeg har gjort, og ikke minst hvor utrolig vondt det gjorde.

Jeg prøvde å forklare det til besteveninna mi, men hun ble utrolig lei seg å sa at jeg hadde "sviktet" henne. At det liksom var vi to mot de andre løse jentene, men jeg er vist blitt en av dem jeg også. Hun er utrolig viktig for meg, vi har jo alltid delt alt, men når har jeg sviktet henne skikkelig! Nå er det bare henne i gjengen som ikke har hatt noe kontakt av den typen med en gutt.

Bingo. Han har utnyttet deg. Vi har et lovverk som skal beskytte barn i Norge. Kanskje du kan anmelde karen?

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg skjønner at du tenker mye på dette. Og at du angrer,men strengt tatt(!) er det du som har blitt sviktet her,ikke venninnen din.Du skal ikke gå rundt og ha dårlig samvittighet for at en drittsekk har lurt deg. Hvis venninnen din er glad i deg og skjønner at du har det vondt,så tror jeg ikke hun synes at det er DU som har sviktet noen.

Lenke til kommentar

Vel, hvis du leser rundt forbi her på forumet så er det mange som er tvilsomme til den aldersforskjellen dere hadde, så kanskje han ikke likte å ha en så ung kjæreste, men utnyttet sjangsen.

Det er uansett lite å gjøre med det, bare å komme over det, ellers kan du vente og se om han ombestemmer seg da. :)

Lenke til kommentar
Ombestemmer seg? Det er så uintelligent å si,at du ikke kan få det verre. Det er snakk om utnytting av sex,med mindreårige her!

Om hun skriver om forholdet her så ser jeg ikke bort fra at hun er villig til det. Dessuten er ikke jeg politi, så om hun virkelig er interessert så skal ikke jeg snitche til Kripos.

Btw: Takk for at du kaller meg uintelligent, det varmer hjertet mitt.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_michelle_*

Kan jo ikke akkurat anmelde han, for det første måtte jeg ha sagt det til foreldrene mine (jeg ville vært død før jeg hadde rukket å anmelde det) dessuten er jeg ikke ute etter det heller, jeg var jo med på det jeg også.

Veninnen min ble grepet av en slags "panikk" når jeg sa det for hun ble jo plutselig helt alene. Men hun spurte meg jo liksom etterpå hvordan det hadde vært ogsånt, men hun var utrolig lei seg og det merket jeg på henne....

Jeg er ikke ute etter at vi skal fortsette å være kjærester. Jeg trodde jeg var ganske moden egentlig, men tydeligvis ikke... ville egentlig bare ikke vært så vondt om han iallefall kunne ha fortsatt å snakke med meg. Jeg likte han så utrolig godt, det var jo derfor jeg lå med han.

Lenke til kommentar

Det er et veldig vanlig problem at flere gutter sjarmerer jenter for å kunne ligge med dem, deretter dumper dem. Skjønner at dette var din første gang og du er usikker. Allikevel virker det ikke som om han voldtokk deg eller gjorde noe du ikke samtykket. Så get over it er det eneste du kan gjøre. Selv om det er utrolig dritsekk av fyren, og du er under den seksuelle lavalder.

Skrem han litt, send en sms der du sier foreldrene dine vil anmelde han. Da tenker jeg nok at han svarer deg, og skal forklare alt ;)

edit: Sier ikke at det han gjorde var riktig, jeg syntes det er helt forkastelig. Han hadde nok fått juling her jeg kommer fra, fult fortjent.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
Kan jo ikke akkurat anmelde han, for det første måtte jeg ha sagt det til foreldrene mine (jeg ville vært død før jeg hadde rukket å anmelde det) dessuten er jeg ikke ute etter det heller, jeg var jo med på det jeg også.

Veninnen min ble grepet av en slags "panikk" når jeg sa det for hun ble jo plutselig helt alene. Men hun spurte meg jo liksom etterpå hvordan det hadde vært ogsånt, men hun var utrolig lei seg og det merket jeg på henne...

Det er altså en 8./9.-klasse der samtlige jenter har hatt seg, bortsett fra en? Si meg, er vi i innerste Finnmark med stor kontantkortnød?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Michelle_*
Det er et veldig vanlig problem at flere gutter sjarmerer jenter for å kunne ligge med dem, deretter dumper dem. Skjønner at dette var din første gang og du er usikker. Allikevel virker det ikke som om han voldtokk deg eller gjorde noe du ikke samtykket. Så get over it er det eneste du kan gjøre. Selv om det er utrolig dritsekk av fyren, og du er under den seksuelle lavalder.

Skrem han litt, send en sms der du sier foreldrene dine vil anmelde han. Da tenker jeg nok at han svarer deg, og skal forklare alt ;)

edit: Sier ikke at det han gjorde var riktig, jeg syntes det er helt forkastelig. Han hadde nok fått juling her jeg kommer fra, fult fortjent.

Nei, det har du helt rett i. Han voldtok meg på ingen måte. takk for svaret ditt det var litt "trøst" i det. (ja, jeg vet. Jeg syntes forferdelig synd på meg selv om dagen)

Lenke til kommentar

Hun trenger ikke å ha blitt voldtatt for å anmelde forholdet. Problemet om hun anmelder det selv er vel at hun da kan oppfattes som voksen nok til å se at hun har blitt utnyttet. Da kan hun sikkert også vurderes som voksen nok til å ha sex med en på 18.

Sikkert ikke kjempelurt å si at foreldrene dine skal anmelde saken. Er han litt oppegående vil han kanskje ta kontakt med dem for å legge fram sin sak før han blir anmeldt..

Lenke til kommentar

Nei, det har du helt rett i. Han voldtok meg på ingen måte. takk for svaret ditt det var litt "trøst" i det. (ja, jeg vet. Jeg syntes forferdelig synd på meg selv om dagen)

*den var egentlig ment til Christeven trykket på feil knapp.*

Lenke til kommentar

Dette kommer veldig an på hvordan han er, men vi må ikke se helt bort ifra at han bare angrer på at han har ligget med en jente som er 4 år yngre enn han selv. Kanskje han bare tror at han har gjort en stor tabbe og derfor ikke vill snakke noe mer med deg.

Ut fra beskrivelsen din tviler jeg litt på dette selv, men du må ikke utelukke det helt.

Hvis du føler deg utnyttet og vill straffe han er et alltid en mulighet å gå til politiet :)

Endret av sisk2105
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Michelle_*

Veninnen min ble grepet av en slags "panikk" når jeg sa det for hun ble jo plutselig helt alene. Men hun spurte meg jo liksom etterpå hvordan det hadde vært ogsånt, men hun var utrolig lei seg og det merket jeg på henne...

Det er altså en 8./9.-klasse der samtlige jenter har hatt seg, bortsett fra en? Si meg, er vi i innerste Finnmark med stor kontantkortnød?

neinei... ikke sånn kontakt da. Men må en måte kyssa/klina med en gutt... ja du skjønner.

Lenke til kommentar

Glad for å høre at noen jenter tar det litt rolig med sex når de er så unge. I fremtiden bør du kanskje vurdere hvor sannsynlig det er at en på så mye som 18 vil være sammen med en på 14. Bør også kanskje vente litt med å hoppe til sengs med han. Ligger du med han veldig tidlig sender du ut et signal om at du kanskje er tøs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...