Gå til innhold

Postal 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

postal 2 er det kuleste, mest politiske ukorrekte spillet jeg noen gang har spillt! :lol::lol:

du kan løpe rundt og tisse på folk, slå dem i hue med en spade, tenne på dem, tre ei katte innpå hagletuten +++

det er bare så konge!

Lenke til kommentar

Postal 2 er i følge zeOx et kult spill fordi:

du kan løpe rundt og tisse på folk, slå dem i hue med en spade, tenne på dem, tre ei katte innpå hagletuten +++

Eventuelt et patetisk forsøk på å få oppmerksomhet, med obskøniteter langt over hva vi bør akseptere. Det finnes en moralsk grense, også i dataspill.

Lenke til kommentar

synes liksom ikke dette er noe å satse på innen spill... asså, joa, det er bra å få det ut på PCen i steden for i virkeligheten, men de som har laga det her må jo ha en skrue løs, evt en hel verktøykasse skranglende rundt inni hodet...

håper ikke dette setter igang noen slags trend, jaffal... takke meg heller til seriøse grøssere som bl. a. Doom III og hardcore-action i GTA III...

Lenke til kommentar
Postal 2 er i følge zeOx et kult spill fordi:

Eventuelt et patetisk forsøk på å få oppmerksomhet, med obskøniteter langt over hva vi bør akseptere. Det finnes en moralsk grense, også i dataspill.

Jeg syntes ikke det gjør det, men ting må gjøres bra og med stil. Spørsmålet er vel om P2 er spekulerende....det er vel en tolkningssak. Spillet er det det er, verken mer eller mindre. Et interessant aspekt med det er at man kan gjennomføre spillet uten å forvolde noen skade på noen. Faren da er vel at spillet blir litt vel kjedelig. " Spillet er ikke mer voldelig en det du er "

Jeg ser på spillet som noe jeg kan få ut aggresjon på, som at når junior er ekstra slitsom og har knust det meste, kan jeg ta en dengerunde med spade og bensinkanne 8)

Lenke til kommentar

jeg sier ikke at dette er et bra spill...

jeg sier at det er underholdene fordi du kan gjøre ting som er litt uvanlig for spill...

hvis du ikke ser humoren i dette spillet, er det ikke noe vits å spille det heller, fordi da er det rett og slett dårlig....

et spørsmål til oerhört:

var du en av de som satt og sa at gta3 burde bli utestengt fra Norge fordi det var alt for voldelig? virker litt slik.....

man kan ikke alltid være seriøs ovenfor allt mulig! da blir alt kjedelig tilslutt...

Lenke til kommentar

Trenger vi hypervold for å avreagere? Et klart sykdomstegn, i så fall

Skjønner hvor du vil. Hypervold i tegneserieformat, som jo P2 må sies å være i litt ekstrem format, er jo eldgammelt. SOF2 var ikke mindre voldelig, heller ikke GTA3/VC, eller Hitman 2. Forskjellen er vel at P2 ikke inneholder andre poenger enn å slakte ned....men man kan la vær, og spille som om det skulle være et sosialantropologisk eksperiment av utviklingen av NPC`s :) .

Man kan spille det som et sykt SIM-spill, hvor det heller ikke skjer stort., bortsett fra at man må spise og sove nok. Det at man kunne skyte lik i filler i SOF2 var jo litt provoserende, men skal det være "realistisk" syntes jeg man skal gå hele veien. P2 speiler vel ikke sannheten, men historien viser at vi har hatt tilfeller som har oppført seg mer eller mindre som Postal Dude.

Kanskje det hadde vært annerledes hvis målet hans var å redde verden fra en eller annen fare...virus eller noe??..??

Lenke til kommentar
zeOx["]postal 2 er det kuleste, mest politiske ukorrekte spillet jeg noen gang har spillt! :lol::lol:

det er bare så konge!

bare for moro skyld, hvor gammel er du? jeg har spurt et par andre som syns p2 er "sååå jælla kult, ass!!!1", og alle har vært under 16.

Lenke til kommentar
Jeg syntes Postal 2 var ganske morro, men ble fort lei det.

Man blir fort lei spill uten mening...

Spiller heller en runde GTA, mye bedre. :D

Joa.. man blir ganske raskt lei av spill som Postal 2 :/, men.. det var nå bedre enn GTA 3', som jeg ble enda raskere lei av :-?

Lenke til kommentar
zeOx["]postal 2 er det kuleste, mest politiske ukorrekte spillet jeg noen gang har spillt! :lol:  :lol:  

det er bare så konge!

bare for moro skyld, hvor gammel er du? jeg har spurt et par andre som syns p2 er "sååå jælla kult, ass!!!1", og alle har vært under 16.

omg så latterlig! bare fordi jeg sier at det er det kuleste spillet, og bruker ordet kuleste, så er jeg automatisk under 16 år?? patetisk!

jeg er 17!

Lenke til kommentar
zeOx["]omg så latterlig! bare fordi jeg sier at det er det kuleste spillet, og bruker ordet kuleste, så er jeg automatisk under 16 år?? patetisk!

jeg er 17!

var bare interessert i å se hvilken aldersgruppe som syns postal2 var gøy, og spurte deg, siden du tydeligvis er skrekkelig begeistret for det. det er ikke min feil at de andre som svarte var under 16..

og nå er det ikke akkurat så langt mellom 16 og 17, er det vel?

Lenke til kommentar

alder er irrelevant om en liker ett spill.

jeg personlig og andre likte postal 2, ett patetisk sykt spill med ingen underholdningsverdi what so ever.. men alikevel dritmoro å bare gå rundt å ha det gøy innimellom.

og du som mener at det bare er folk under 16 som liker dette spillet.. du tar feil (er godt over det selv, og det er mange som liker å leke seg litt med syke spill i ny og ne)

det eneste jeg har å utsette på P2 er at en del "potensielle offer" tålte alt for mye.. (ærlig talt.. ett halvt pistolmagasin på kloss hold for å ta en swat??)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...