LewiU Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 hei! er det noen som vet om et greit program til å lage en ghost/img av c: eller annen system disk som vista ligger på?? får det ikke til med norton ghost 8.. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) har selv gått over til windows deployment service og ikke hatt noe problemer. eneste minuset er at du må ta sysprep før du tar image som gir deg en 2-3min etter utrullering med vente på windows kjører rutinen sin ferdig, plussene for min del er at wds sprer belastningen over flere servere samt slipper usbpen/cd. men jeg opplevde alldri problemer med vista og ghost, var bare et par lenovo modeller som ikke ville sammarbeide direkte men etter litt mailing frem og tilbake med supporten der fant vi en løsning. Endret 14. april 2009 av cruzader Lenke til kommentar
LewiU Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 har selv gått over til windows deployment service og ikke hatt noe problemer.eneste minuset er at du må ta sysprep før du tar image som gir deg en 2-3min etter utrullering med vente på windows kjører rutinen sin ferdig, plussene for min del er at wds sprer belastningen over flere servere samt slipper usbpen/cd. men jeg opplevde alldri problemer med vista og ghost, var bare et par lenovo modeller som ikke ville sammarbeide direkte men etter litt mailing frem og tilbake med supporten der fant vi en løsning. takk som svarte kanskje like greit å vente å se om det kommer noe bedre til Win 7 da... det virker litt mer stabilt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå