thadon Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Da var i iallefall ordren sendt. Æsj, med pakkesporing, da blir det til at jeg sitter å auto-oppdaterer konstant. Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Dynamisk vs statisk kontrast er to vidt forskjellige ting, v3g4rd. Har innleggene mine antydet noe annet? Jeg bare påpekte at kontrastforholdet på den ene skjermen Sower viste til, ikke samsvarer med de tekniske dataene til skjermen som er topic i denne tråden. Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Litt kjapp i vendinga tydeligvis, beklager så mye Lenke til kommentar
Amento Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Skjermen er sendt, men må vente på lønning Jeg blir i alle fall ikke først til å legge ut no bilder Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Den W-modellen ser mer ut som en 16:10-skjerm i mine øyne. Kontrastforholdet på den er dessuten 3000:1, mens H-modellen har 40000:1, slik som den som er lagt ut av PS. Men H modellen på Acer siden har 2 ms. Det står 5 ms på PS sin... veldig rart dette. Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Da har jeg fått hentet min Tok et par bilder av den etter at den var montert og satt opp der den gamle 19"eren min stod. Her har jeg et bilde av desktopen, etter at ikonene er ryddet vekk. Forskjellen fra 1440x900 til 1920x1080 høres kanskje ikke all verdens ut, men inntrykket mitt er WOW. Tror VG burde gjøre noe for å optimalisere for større oppløsninger Jeg kan hvertfall si at førsteinntrykket av denne skjermen er helt fantastisk. Litt kjapp i vendinga tydeligvis, beklager så mye Helt i orden. Når jeg ser nærmere på innlegget mitt, forstår jeg at det lett kan mistolkes i farten Det står 5 ms på PS sin... veldig rart dette. I følge de tekniske spesifikasjonene som følger med skjermen, er det 5ms responstid. edit: Og igjen. GLED DERE! Endret 6. mai 2009 av v3g4rd Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Takk for bilder og info, ser at jeg må jo bare begynne å glede meg Lenke til kommentar
knegg Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Nice, gleda meg for lenge sia og men. No endå meir ^^ Lenke til kommentar
BigBirdy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Fikk fakturaen på mail nå. Pris uten mva.: 1196 Frakt: 145 Sum+frakt= 1341 MVA = 1341*0,25= 335,25 "Tilbudspris" blir nå : 1196+335,25 = 1531 Men nå betaler du MVA for frakten. Det er feil. Riktig MVA = 1196*0,25= 299 Sum+frakt = 1196+299+145 = 1640 Totalen skal da være 1640 ikke 1676,25 som det står på fakturaen. De har altså da prøvd å lure oss for 36,25kr Fy faen. NB Fraktprisen varierer. EDIT: Fant ut at det er vanlig å betale moms på frakt. GG Endret 7. mai 2009 av BigBirdy Lenke til kommentar
sgc Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 min kommer vel om noen timer. Da bytter jeg ut min Sony S-IPS 20" som jeg kjøpte på komplett for 2 år siden. Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ble gira når jeg så denne tråden. Har selv en 19" 120hz CRT skjerm som var sinnsyk bra når jeg brukte den i xp. Etter jeg fikk ny pc og vista har skjermen blitt dårligere og dårligere, og jeg kan knapt nok lese teksten i adresselinja. Finnes forøvrig ingen kompatible drivere i vista så jeg bruker det jeg tror er nærmest. Uansett så bestilte jeg skjermen etter 5 minutts lesing her inne. Lurer på et par ting. Leveringstida til psdata? Og er dette en brukende skjerm til spilling ? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Du finner ikke drivere til skjermkortet ditt? skal jo egentli ikke være nødvendig med noe drivere til skjermen iallefall. eneste de er god for er vel å vise ett bilde av farger, så du kan justere manuelt på skjermen din slik du vil ha det. Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Du finner ikke drivere til skjermkortet ditt?skal jo egentli ikke være nødvendig med noe drivere til skjermen iallefall. eneste de er god for er vel å vise ett bilde av farger, så du kan justere manuelt på skjermen din slik du vil ha det. Mente skjermen ja. Nå skal jeg ikke påstå noenting fordi jeg er ikke sikker men: Kan vel ikke bruke hvilken som helst drivere. Har en dell m782p. bruker en driver som jeg tror er i nærheten. Mente nå at det har litt betydning hvilken driver en velger til crt skjerm. Har iallefall merket forskjell på noen av valga jeg har tatt, med henhold til flimring ( hz) og maks grenser på oppløsning. Akkurat nå er skjermen så dårlig at det meste av tekst er litt blurrete. Og det som skrives i adresselinja i internet explorer er bortimot umulig å tyde. Testa skjermen på den gamle pcen med xp, og der var bilde bedre og klarere. Skjermen er fra 2001 så det er nå på tide å oppgradere uansett. Endret 7. mai 2009 av JULINGiKAKE Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) hmm, er du sikker på at du kjører native oppløsning da? altså maks oppløsning for din skjerm? skjermen blir uklar og tekst kan bli utydelig om man kjører en annen oppløsning enn den skjermen er laget for. edit: leste ikke at du har testet på maks oppløsning.. men det kan vel og ha en del å si på skjermkortdriveren vil jeg tro.. Endret 7. mai 2009 av Complexity Lenke til kommentar
BigBirdy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Noen andre som har problemer med "På" knappen på skjermen? Min virker ikke som den skal... Lenke til kommentar
Pontiuspilotus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Påknappen ser tilsynelatende ut som det er den tommelange blålysende lampen, men den er det ikke. Påknappen ligger under denne blå lampen. mulig det er der feilen din ligger:) Endret 8. mai 2009 av Pontiuspilotus Lenke til kommentar
sgc Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ja brukte også et minutt på å finne påknappen. Ellers må jeg si skjermen fungerer perfekt. ingen pixelfeil. litt blasse farger (sammenlignet med ips) men ellers er den super. Jeg likte det matte svarte utseende også. Lenke til kommentar
BigBirdy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Er dessverre ikke der feilen ligger. "På" knappen er helt tilfeldig om den vil skru seg på eller av. Lenke til kommentar
Pontiuspilotus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Da har jeg brukt denne skjermen en hel dag, og alt ialt så synest jeg det er det en grei skjerm. Synest dog at skriften kan bli litt utydelig der svartfargen i fontene ser ut til å fade litt ut på enkelte bokstaver. Lenke til kommentar
macusa Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hentet min idag.. Og er overhode ikke imponert.. er det bare min som har innsynsvinkel på ca. 10%? og det er ikke rett forfra engang.. jeg må tilte skjermen oppover for i det heletatt å kunne bruke den.. Ellers får jeg nokk vondt i hodet ganske fort siden alt er så grått, difust og uklart.. Minner meg mye om billige Dell skjermer.. Men den ser jo ganske grei ut da Bortsett ifra gjenskinn fra skjermen i rammen.. Blir nokk bare msn og surfing på denne så får Apple skjermen brukes til redigering.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå