Gå til innhold

Hjelp til å finne program for brenning av videofiler til dvd

Anbefalte innlegg

Det viktigste for meg er ikke å skape en sammenhengende film av flere filer. Jeg ønsker å ha et program hvor jeg kan brenne videofilene til dvd, og hvor det er fine scenevalgs-menyer på den ferdige dvd'en slik at jeg lett kan velge de klippene jeg ønsker å se.

Jeg har tidligere skrevet inn med mitt problem med at softwaren som fulgte med min amilo-maskin, windows dvd maker, ikke funker. Scenevalgene på den ferdige dvd'en er helt svarte, så det er ikke mulig å navigere seg gjennom videofilene. Jeg blir skikkelig irritert, for det er ingen info om hvor jeg kan henvende meg for å få svar på spørsmål om dette programmet. har lett over alt, men finner ikke noen telefonnummer her i Norge hvor de kan hjelpe meg.

Så nå gir jeg altså opp, og ønsker å finne et annet egnet program, fortrinnsvis nedlastbart hvis noe slikt er å finne på nettet. Det er jo ikke de store redigeringsfinessene jeg er ute etter.

Jeg har Pinnacle studio 9 her som jeg har forsøkt å innstallere, men jeg får bare beskjed om at jeg ikke er logget på som administratior og derfor ikke får innstallere programmet. Vi har bare en brukerkonto på maskinen, og jeg har innstallert andre programmer uten problem. Arrrg! Tydeligvis ikke meningen at jeg skal brenne dvd'er i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har Pinnacle studio 9 her som jeg har forsøkt å innstallere, men jeg får bare beskjed om at jeg ikke er logget på som administratior og derfor ikke får innstallere programmet. Vi har bare en brukerkonto på maskinen, og jeg har innstallert andre programmer uten problem. Arrrg! Tydeligvis ikke meningen at jeg skal brenne dvd'er i det hele tatt.

Du bruker Vista? Høyreklikk på installasjonsprogrammet og velg Kjør som administrator.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...