Migr Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hei Jeg vet ikke hvordan det har skjedd men knappene F1,F2 og oppover fungerer ikke slik de skal. F5 har blitt F10 alt har byttet om og noe forsvunnet, kan ikke lengre sru opp og ned på lys styrken osv. Det er noe av det som har skjedd, det kommer også en ramme rundt der jeg skal skrive, svart ramme. Dette er det beste jeg klarer og forklare dette problemet på, håper noen vet hva jeg må gjøre. Fordi dette problemet er utrolig iriterende ! tusen takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Gå på Systemvalg » Tastatur og mus » Tastatur » huk av på "Bruk F1, F2 etc som standard funksjonstaster". Lenke til kommentar
Migr Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Jeg prøvde det, fremdeles samme problem:s Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) • Systemvalg -> Særlige behov (slå av alt) Kontrasten (under Syn) skal stå på normal, ellers mister du masse farger på skjermen. Endret 14. april 2009 av SeaLion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå