Stefo Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hei Etter at min Acer 5610Z gikk i stykker i går måtte jo jeg henge i og finne meg en ny pc. Jeg har sett på mange pc'er i dag, men er ikke sikker på hvordan pc jeg skal kjøpe. Jeg har sett ut meg to maskiner Acer Aspire 6930G vs. Toshiba Satellite A300-1QD Disse to virker som gode pc'er for mitt bruk. Den pc jeg skal ha må være kompatiblet til: - Bilderedigering ( Photoshop, evt. andre Adobeprogramer ) - Media ( video, musikk osv. ) - Spilling ( i en MINDRE grad ) Skal brukes generelt til skole bruk. Jeg er ikke en person som kan mye om pc, men kan det som er basic. Derfor lurer jeg på at du kan evt. si hva som er det beste kjøpet, eller komme med forslag på andre bærbare pcer som er et bedre kjøp. Trenger svar snarest mulig Tusen takk! Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Av de to er ACEREN klart førstevalg; generelt er den veldig bra konfigurert i forhold til prisen. Kanskje finner en noen bedre hvis en leter, men du får en veldig bra PC der. Lenke til kommentar
tvedz Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 prøv deg på multicom.no der kan du både bygge og se ferdig sammensatte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå