ken8 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Kjøpte meg en Acer Aspire 5737Z til 5.995. Har kun tatt opp PC'en av esken og brukt den en dag. Er et avslag på 500kr en god nok pris? Kvittering og alt følger med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 500,- kr avslag for at du har kontrollert at den fungerer må jo være greit. Jeg hadde ikke protestert. Note; 1 dag... Kan du ikke levere den tilbake til butikken hvor du kjøpte den da ? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Kjøper man brukt har man ingen garanti for at den har blitt mistet i gulvet, sølt væske i eller hva enn man klarer finne på. Ditt ord om at den har blitt brukt én dag er heller ikke verdt stort. Er forseglingen borte ville jeg aldri betalt mer enn halv pris. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Sikkert sølt ein halv liter med saft nedi den. Skeptisk. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Det blir som med biler. Er den først kjørt ut av forretningen vil den tape verdi, helt uavhengig av hvordan den er brukt. Lenke til kommentar
ken8 Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 kjøpte den på Elprice i butikk, så har ikke noen angrerett å bruke. Har ikke sølt saft nei Så sleip er jeg ikke at jeg prøver å selge noe som er ødelagt. Men som dere nevner at en bil synker i verdi når den taes ut av butikken, hvor mange % vil dere si en PC synker når den taes ut av butikken? Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hva er grunnen til at du vil selge videre isåfall? Lenke til kommentar
llyffant Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Gir deg 3000,- for den. Det er mer en halv pris Lenke til kommentar
gsn Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hvis du får solgt den til noen du kjenner er 500kr ett greit avslag kanskje. Men skal du selge den på finn eller ebay tror jeg ikke noen er intressert. Da sjekker de bare butikkprisen og tenker "500kr mer for full garanti og angrerett? Nothanks!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå