resac Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 jeg har tenkt å lage meg en bruskjøler av en scanner, ganske kult å bare løfte på lokket og ha tilgang til brus! er det noen som har sett en sånn eller har laget en selv? påp forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Alle disse såkalte Cola kjølerene har som oftes gått i vasken.. Du finnr vell 1000 slike tråder her, så søk litt rundt du! =) Lenke til kommentar
svinZ Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 he du tenkt på ka du skal kjøle med (peltier, nitrogen etc.) Lenke til kommentar
resac Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 jeg kan vel ikke nok om peltier til å bruke det, uansett ville det blitt veldig dyrt. :-? men jeg vet ikke helt hva jeg bør bruke derfor jeg håper på tips fra dere! Lenke til kommentar
smoke Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 burde det ikke gå og bygge in en hel fryser i scanneren. Det tar lit tid og kjøle ned da men det burde funke Vis du isolere den bra nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå