Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Leste gjennom manualen til dette kameraet og der står det at det støtter xD-Picture Card (16MB to 2GB) samt at det går ann å bruke microSD card. Betyr dette at kameraet ikke støtter mer minne enn 2GB? Eller er det slikt at maks størrelse på xD er 2 GB og at man kan bruke f.eks. 16GB med microSD?? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 vet ikke med dette kameraet, men med forgjengeren har jeg brukt 8 GB micro-SD uten problemer, i adapteren som følger med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Takker så meget for svar. Tror nok det skal gå med en 16 GB brikke også, men men. Går det ikke, får man bare sette den 16 GB brikken i telefonen eller noe slikt... Lenke til kommentar
Jove Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Hei, lurer på det samme. Har du prøvd nå? Gikk det? Har tenkt å kjøpe Tough 8000 med 8-giga-kort MicroSD. Finner maks 2Giga xD-kort. Vil det kanskje gå tregere med microSD? Vil en miste funksjoner ved å bruke microSD? Har lest noe om Olympus og at en må ha deres egne kort for å støtte panorama osv. Mvh JO Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Har ikke kjøpt enda. Blir å kjøpe et med 16 GB minnekort. Tror du finne xD-kort på maks 2 GB fordi det finnes ikke større xD-kort.... Lenke til kommentar
alkymist Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Er nesten 100 % sikker på at du må ha olympus xd kort for å kunne bruke panoramafunksjonen. Sånn er det i hvert fall på forgjengeren (1030sw). Panoramafunksjonen er relativt brukbar, men du får nok bedre panoramabilder av å sette dem sammen i pc'en selv. Det går jo også an å ha et microsd kort som hovedkort og ha med seg et xd kort til panoramabilder hvis du synes 2gb blir for lite. Lenke til kommentar
Jove Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Jepp akkurat panorama-funksjonen bryr jeg meg ikke så mye om, men kanskje der er andre funksjoner som forsvinner... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå