Carny Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Jeg er nysgjerrig på hva dere syns om dette: Tatt ved Tungenes fyr igår kveld. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 15. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 Tillater meg en bump. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 Her blir tåka litt for mye en mellomting synes jeg, altså at det enten er for mye eller for lite tåke. Motivet er ikke helt spennende nok til at litt tåke gjør susen. Men mulig du bare har slått det dønn ihjel med det andre bildet du har ute i BK nå, for det var bare nydelig. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 Jeg har ikke så mye å si om bildet egentlig fordi jeg ikke føler det gir meg noe, men jeg er veldig nysgjerrig på å høre hvordan du har tenkt fra da du tenkte at det der er et motiv du skal ta bilde av og veien fram til dette bildet. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 15. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 Takk for tilbakemelding! Hmm..jeg så nok formen på forgrunnen vs den tåkete bakgrunnen. Jeg liker komposisjonen veldig godt selv, men skjønner det ikke falt helt i smak her. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 Takk for tilbakemelding! Hmm..jeg så nok formen på forgrunnen vs den tåkete bakgrunnen. Jeg liker komposisjonen veldig godt selv, men skjønner det ikke falt helt i smak her. Komposisjonen fungerer ikke for meg heller. Hadde du fått med hele bygningen og noe av sjøen, så tror jeg det hadde blir bedre, Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå