Rubex Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hei Har akkurat fått spiller, sub og forsterker til min Audi A3. Det står orginale høytalere i dørene forran, men når jeg spiller høyt så er det akkurat som om dekslene på innsiden av døren dirrer. Dersom jeg legger press på de, forsvinner lyden. Er det noe enkel og permanent løsning på dette problemet? Vil nye høytalere fikse det? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Se om alt i nærheten av høytaleren sitter ordentlig fastskrudd. Kan jo skru ned bassen litt på høytalerne også, og heller opp på subben(hvis du har en slik funksjon på spilleren din) Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Kan jo skru ned bassen litt på høytalerne også, og heller opp på subben(hvis du har en slik funksjon på spilleren din) Letet etter det, men kunne ikke finne den funksjonen. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Åssen spiller har du? Endret 14. april 2009 av daruu Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Du burde kjøre med høypassfilter på fronthøyttalerene, delt på ca 80hz, også deler du bassen på 80hz lavpass Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Sjekk om du har noe som ligger i "dørlomma" eller hva det heter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå