hYLeAPe Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Hei Kjøpte nylig en Logitech G9, synes den fungerer knallbra, den er vannvittig presis og har mange gode instillinger. Synes også den er rimelig behagelig/god å bruke. MEN, det er et problem. Vis du skal gjøre en svært rask bevegelse henger den rett og slett ikke med. Jeg spiller mye fps, spesielt cs:s og er typen som spiller med mid-lav sens. Når jeg for eksempel skal snu meg 180 grader i panikk kommer jeg ikke av flekken. Musa bare beveger seg litt hit og dit midt på skjermen. Har testet med 3 forskjellige underlag, qpad CT large, steelpad qck heavy, og en matte av hard plast, husker ikke hva den het men det var en ordentlig matte, ikke noe billig greier. på INGEN av de overnevnte mattene klarte jeg å snu meg fort rundt. Noen som har det på samme måte som meg? Kom gjerne med inspill, tips, fixes for å løse problemet mitt, det er veldig frustrerende at en såpass fantasisk mus skal være fullstendig ubrukelig... Endret 14. april 2009 av hYLeAPe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå