Gå til innhold

Samsung 22" LCD Syncmaster 2233RZ

hairball

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fra reviewen:

Third, 120Hz makes a difference for games if your graphics card is able to render so many frames per second. I wouldn’t say that it is a dramatic breakthrough (although hardcore gamers may talk about a few milliseconds’ advantage over the opponent), but it is much more fun to play at 120Hz than at 60Hz thanks to the smoother motion and the lack of RTC artifacts.

Frankly speaking, I had not expected the difference between the refresh rate of 60Hz and 120Hz to be so conspicuous. It is indeed clear to a naked eye and is always in favor of the higher value. Smoother motion and the lack of RTC artifacts leave a highly positive impression, making you unwilling to return to 60Hz.

Then, the 120Hz refresh rate ensures smoother motion in games and at ordinary work. Perhaps it is not a critical improvement for office applications, yet an advantage anyway, and I guess that gamers will welcome 120Hz monitors warmly.

Endret av hairball
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Kan ikke annet enn å anbefale denne her. Hittil har jeg spilt Dark Sector, GTA IV og COD4 på den, alle med en betydelig fremgang fra min tidligere 75Hz lcd. Atskillig mer liv i bildet, også ved blu-ray-avspilling. Fikk også det "lille ekstra" i CS 1.6 jeg har savnet fra CRT-dagene.

Dette får en i CRT-stemning: http://i43.tinypic.com/2rd9dhg.jpg

3D har jeg ennå ikke testet ut.

Minus for at den ikke har full HD, eneste tilkoblingsmulighet er én DVI, og det er svært få tilte-muligheter osv. Den kan vippes littegran bakover, men ikke heises eller snus.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke prøvd andre Samsung-skjermer, men fargene er fine de. Har ikke reagert på noe hittil, så da burde vel alt være i orden ;)

Bestilte den fra Pixmania (Frankrike).

Endret av farbror
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...