EinarEriksen Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Ja, svært mye tyder på at det er det. Les mer Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Da jeg så bildene på Engadget, var det som første gang jeg så bildene av Cowon S9. Jeg gikk på nettet for å kikke på dem nesten hver dag, siden spilleren var så utrolig pen. Deretter kjøpte jeg den ganske kort etter den ble tilgjengelig her til lands. Denne skal jeg altså ha meg, koste hva det koste vil. Lenke til kommentar
Ariston Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Ja det var jo mange bilder. Kun ett bilde som hadde noe med mobilen å gjøre. Lenke til kommentar
zlinky Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Det er en mp3-spiller, ikke en mobil... Håper HD referer til at den har TV-utgang som støtter HD Håper også at det kommer en mindre versjon som kan konkurrere med shuffle/nano. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Ryktene vil også ha det til att Zune HD kommer til å bruke den nye nVidia GPU'en... Kan bli meget bra! den støtter 720P Lenke til kommentar
zlinky Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Ny info fra wmpoweruser.com, den skal få: multi-touch, OLED-skjerm med 16:9 og TV-ut (sannsynligvis via en HDMI-tilkobling). Den skal også støtte HD-media-filer Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Var da fryktelig med spesifikasjoner. Håper bare at batteriet holder mer enn ett halvtime eller to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg