TronDoZY Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Josh Homme har nå tenkt å slutte med queens of a gold age fordi han har funnet seg ny dame Jeg tok en tur ut på byen i går og fikk tak i et bilde av Josh Homme og hans nye kjæreste som han har holdt stille de siste månedene fordi han ikke vil at pressen skal få fatt i deres forhold. Dette skjedde da etter en konsert jeg var på der jeg fikk komme på scenen og sang ilag med Josh Homme. Han ble da så sur fordi jeg knuste ham i å synge og dytta meg ned ifra scenen Som hevn har jeg da fulgt etter ham i 4 dager og det var da jeg fikk tak i dette NYE OVERRASKENDE BILDE ! nå kan dere se og skrike, men Josh Homme er opptatt (sorry jenter) Bilde i spoiler Dette kan da se uekte ut, men jeg garanterer at det er ekte. Endret 14. april 2009 av TronDoZY Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Klipp deg og kom deg i arbeid. Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Klipp deg og kom deg i arbeid. Her kommer jeg med sjokkerened nytt og får jeg slike kommentarer? Slike kommentarer kan du spare meg og de andre på forumet for, og heller si til speilet. Takk. Endret 14. april 2009 av TronDoZY Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 haha du er så morsom ass Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Så gravidgreiene dine var trolling.. Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Så gravidgreiene dine var trolling.. Ingenting er ment som en spøk (fordi om det kan se ut som det) jeg lever bare et interessant liv. Hvis dere ikke har noe positivt å si så kan dere bare holde kjeft. Lenke til kommentar
sonicxX Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Sjokkerende og relevant reportasje Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hvis dere ikke har noe positivt å si så kan dere bare holde kjeft. Hva er vitsen med et diskusjonsforum hvis ingen har kritikk? Lenke til kommentar
sonicxX Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hvis dere ikke har noe positivt å si så kan dere bare holde kjeft. Hva er vitsen med et diskusjonsforum hvis ingen har kritikk? en diskusjon er definert som en ensidet krangel der den ene parten har mer rett enn den andre i dette tilfellet har Trondozy dette overtaket Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Hvis dere ikke har noe positivt å si så kan dere bare holde kjeft. Hva er vitsen med et diskusjonsforum hvis ingen har kritikk? Hva er vitsen med fjeset ditt hvis alle bare klager? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hvis dere ikke har noe positivt å si så kan dere bare holde kjeft. Hva er vitsen med et diskusjonsforum hvis ingen har kritikk? Hva er vitsen med fjeset ditt hvis alle bare klager? Haha relevant må jeg si. Lenke til kommentar
sonicxX Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hvis dere ikke har noe positivt å si så kan dere bare holde kjeft. Hva er vitsen med et diskusjonsforum hvis ingen har kritikk? Hva er vitsen med fjeset ditt hvis alle bare klager? Haha relevant må jeg si. Nå var det nå du som begynt å snakke irrelevant om temaets orbiterende bane Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Tror det er på tide med en liten rapportering, trollere. Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 er du så evneveik at du må rope på mamma?! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Alltid morsomt når trådstarter plutselig finner ut at humoren hans virkelig suger, og må gå i forsvarsstilling. Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hah, dette var nesten like morsomt som den gangen jeg fant blod i avføringen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg