andm Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Nå skal visst telenor og netcom senke prisene på SMS-meldinger til juni. (på tide) Er det noen som vet mere detaljer? Jeg lurer på HVILKE abonnement som dette gjelder hos Netcom... Har selv Storbruker... Lenke til kommentar
DukeNuke Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 NetCom og Telenor har senket prisene til 69 øre. Dette gjelder for alle abonnementer + kontantkort. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Netcom skal vel også gi ut sms til 10 øre noen helger fremover... tror jeg leste det her på amobil... Lenke til kommentar
whaley Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Hos Netcom gjelder 69 øre alle abonnement, men ikke kontant. De fortsetter visst med 10 øre sms den siste lørdagen i måneden, helt til august.. :smile: Hos telenor varierer vel prisen på sms ut i fra hvilket abonnement man har.. om jeg ikke tar veldig feil? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Hos telenor varierer vel prisen på sms ut i fra hvilket abonnement man har.. om jeg ikke tar veldig feil? Slik er det med de fleste operatører. Lenke til kommentar
whaley Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Ikke netcom. Der gjelder 69 øre uansett hvilket abonnement du har. Lenke til kommentar
y_not Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Hos telenor varierer vel prisen på sms ut i fra hvilket abonnement man har.. om jeg ikke tar veldig feil? Det stemmer, det er kun Primær og Skala(når enn har ringt en del) som kan matche SMS prisene til Netcom. Det vil si at Netcom er rimeligst på uansett. 0.69 øre pr SMS gjelder for youngTalk, smallTALK, TALK og activeTALK. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 y_not: 69x100 er din avatar-størrelse... Er det ikke litt rart at du får overskride grensen, når du i tillegg jobber for amobil :wink: Lenke til kommentar
y_not Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Fæn, trudde jeg hadde fixa det jeg.... Moderatorene her inne har masa jævlig om det og... Men nå er det fixa....fornøyd? :wink: Lenke til kommentar
tbone Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Hos telenor varierer vel prisen på sms ut i fra hvilket abonnement man har.. om jeg ikke tar veldig feil? Det stemmer, det er kun Primær og Skala(når enn har ringt en del) som kan matche SMS prisene til Netcom. Det vil si at Netcom er rimeligst på uansett. 0.69 øre pr SMS gjelder for youngTalk, smallTALK, TALK og activeTALK. Primær er faktisk billigere på sms hvis du legger til mobilbonus. Med mobilbonus tjener du et poeng (8 øre) per melding du sender. Dvs at sms prisen blir 0,61 øre per melding.(fom 16 juni da...) Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Fæn, trudde jeg hadde fixa det jeg....Moderatorene her inne har masa sinnsvakt om det og... Men nå er det fixa....fornøyd? :wink: Happy as a goat... Lenke til kommentar
y_not Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Primær er faktisk billigere på sms hvis du legger til mobilbonus. Med mobilbonus tjener du et poeng (8 øre) per melding du sender. Dvs at sms prisen blir 0,61 øre per melding.(fom 16 juni da...) Men så blir ikke mobilbonus sett på som en prisreduksjon kun på sms. Da du casher ut dette i f.eks billigere telefoner, eller billigere faktura den mnd du bruker mobilbonuset. Bare fordi du tjener 8 øre på sms med mobilbonus, betyr ikke i realiteten at du for 8 øre billigere sms. Men det er den fortjenesten du tjener ved å sende en sms og opparbeider deg mobilbonus poeng. Lenke til kommentar
cc Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 flytt emnet til operatør-forumet, admin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå