Gå til innhold

Sms-prisene senket...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hos Netcom gjelder 69 øre alle abonnement, men ikke kontant. De fortsetter visst med 10 øre sms den siste lørdagen i måneden, helt til august.. :smile:

 

Hos telenor varierer vel prisen på sms ut i fra hvilket abonnement man har.. om jeg ikke tar veldig feil?

Lenke til kommentar
Hos telenor varierer vel prisen på sms ut i fra hvilket abonnement man har.. om jeg ikke tar veldig feil?

 

Det stemmer, det er kun Primær og Skala(når enn har ringt en del) som kan matche SMS prisene til Netcom.

Det vil si at Netcom er rimeligst på uansett.

 

0.69 øre pr SMS gjelder for youngTalk, smallTALK, TALK og activeTALK.

Lenke til kommentar
Hos telenor varierer vel prisen på sms ut i fra hvilket abonnement man har.. om jeg ikke tar veldig feil?

 

Det stemmer, det er kun Primær og Skala(når enn har ringt en del) som kan matche SMS prisene til Netcom.

Det vil si at Netcom er rimeligst på uansett.

 

0.69 øre pr SMS gjelder for youngTalk, smallTALK, TALK og activeTALK.

 

Primær er faktisk billigere på sms hvis du legger til mobilbonus. Med mobilbonus tjener du et poeng (8 øre) per melding du sender. Dvs at sms prisen blir 0,61 øre per melding.(fom 16 juni da...)

Lenke til kommentar
Primær er faktisk billigere på sms hvis du legger til mobilbonus. Med mobilbonus tjener du et poeng (8 øre) per melding du sender. Dvs at sms prisen blir 0,61 øre per melding.(fom 16 juni da...)

 

Men så blir ikke mobilbonus sett på som en prisreduksjon kun på sms. Da du casher ut dette i f.eks billigere telefoner, eller billigere faktura den mnd du bruker mobilbonuset.

Bare fordi du tjener 8 øre på sms med mobilbonus, betyr ikke i realiteten at du for 8 øre billigere sms.

Men det er den fortjenesten du tjener ved å sende en sms og opparbeider

deg mobilbonus poeng.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...