Gå til innhold

Billig og ny selvlensende. Ca 14 fot.


Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter båt til familien. Den kan ikke være dyr da vi planlegger å ha den liggende i bøye utenfor bevoktet båthavn. Den må være selvlensende og den må kunne ta 5 personer. Den må være relativt ny og så billig som mulig (men med noenlunde bra kvalitet og egenskaper selvsagt...).

 

Jeg tenker da at det vil være naturlig med en 14 foter som planer med 9,9 HK. Det vil også være kjekt for ungene. Er det noen som har erfaringer?

 

Jeg fant denne, men produsenten har gått konk så jeg må i så fall få tak i en av de få brukte:

 

http://www.helping.no/bat.db425.htm

 

Noen som har forslag til andre tilsvarende?

 

EDIT: Pioner 13 vil også være en mulighet.

Endret av yablame
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er få båter som planer med en 9,9 når det er 5 personer ombord. Jeg ville heller sett på en brukt GH 14 med 25 eller 30 hk. Da får du mer for pengene. Ikke gi opp selvom du ikke finner en som kan selvlenses. Jeg har en selv, og er meget fornøyd.

 

Ångående yamarin er det kvalitetsbåter, men er noe av det dyreste innen landstedsbåt/skjærgårdsjeep. Man sparer også mye penger på å kjøpe brukt!

 

Ångående pioner så er det såkalt hardplast og kvaliteten er så som så, det er en grunn til at de er billige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...