Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor så utrolig trist?

Gjest ene og alene

Anbefalte innlegg

Gjest ene og alene

Hei!

Er snart 18 år, jente og bor i en liten bygd.

Jeg har noen få gode venner, ellers hvet mange hvem jeg er og er generelt populær. Men noe jeg tenker mye på er at jeg føler meg så alene fordi om. Jeg savner de gamle tidene fra ungdomsskolen og barneskolen. Nå er det bare stress og sann på skolen. Jeg hater klassen jeg går i og har ingen å vere sammen med her. Det gjør at hverdagen min blir ganske dritt. Jeg går ei yrkesretta linje! Jeg ønsker bare å flytte og komme meg videre i livet. Føler jeg er stuck her. Har søkt påbygging til neste år så jeg håper så sykt på å komme inn. Jeg føler meg så alene og lost. Hater små bygder, der alle baksnakker og slenger dritt. Det ødelegger meg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå veit jeg ikke helt hva du egentlig lurer på her, men regner med du søker etter tips til hvordan endre situasjonen du er i.

Så mitt tips er rett og slett å gjøre det beste ut av situasjonen du er i akkurat nå. Siden du er 18 så regner jeg med du er på siste året på videregående? Så gå ferdig den frem til sommeren, så kan du vurdere om du vil ta videre studier i en annen by, og i et nytt miljø.

Et lite midlertidig miljøskifte kan nok gjøre deg godt. :)

I et nytt studiemiljø vil du garantert finne mange nye spennende mennesker som du kommer til å ha det ufattelig gøy med. :)

Lenke til kommentar

Er dere helt blåste? Jeg er SNART 18 år! Jeg skal gå siste året NÅ etter sommeren! Les skikkelig...

Jeg føler meg bare alene. Hvet ikke hvorfor!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...