Artecx Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 hallo eg skal sette inn ei strømforsyning til pga vannkjøling og exstra vifter men kan noen hjelpe meg å bygge den om så eg kan starte den uten å plugge til hoved kortet noen som har gjordt det ? Lenke til kommentar
moda1701 Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Ja jeg har gjort det. Du må lodde sammen begge de to grønne ledningen som er på pluggene som skal kobles til hovedkortet. Jeg kjører med to stømforsyninger nå. Lykke til. mvh Morten Dahl Lenke til kommentar
moda1701 Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Ja jeg har gjort det. Du må lodde sammen begge de to grønne ledningen som er på pluggene som skal kobles til hovedkortet. Jeg kjører med to stømforsyninger nå. Lykke til. mvh Morten Dahl Lenke til kommentar
Artecx Skrevet 22. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2002 takker så mye må til og lodde nå :smile: men nå fant eg ut att det var bare ein grøn ledning :sad: noen tips ? [ Denne Melding var redigert av: Artecx på 2002-01-22 13:34 ] Lenke til kommentar
Xell Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 fant en artikkel på VH men her må du har en ekstra bryter i front.... vet det finnes metodet for å koble de til power knappen... skal lete litt mer http://www.virtual-hideout.net/guides/atx_...ods/index.shtml Lenke til kommentar
Lego Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Ved siden av den grønne er det 3 svarte, du kan bruke hvilken som helst av de svarte. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 fant en lik til som handler om å koble PSU'er i serie eller parallell for å få høyere spenning eller mer efekt. http://www.procooling.com/articles/html/li...s_as_one_.shtml Lenke til kommentar
xthal Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 koble til slik at den grønne ledningen og en av de svarte på PSU2 blir kortslutta av et rele som styres av PSU1... Skjønner? Da vil PSU2 startes når PSU1 slås på! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå