tvika Skrevet 1. oktober 2001 Del Skrevet 1. oktober 2001 Hei. Noen som vet om et optimalt oppsett av GeForce 2MX 32MB skjermkort. Hvor mye Ram bør jeg bruke til tekstur (eller hva det nå heter). Jeg har satt av 16MB på skjermkortet og 128 MB av systemminnet til dette. Spiller for tiden Max Payne (glimrende spill), men fikk/får til tider feilmelding "tom for ram". Etter at jeg oppjusterte til 128 MB har jeg enda ikke fått noe feilmelding og det meste fungerer greit. Men er dette optimalt? Før jeg oppgraderte driveren til skjermkortet mitt, fungerte det best å bruke software 3d Akslerasjon. Nå er det ørliten forskjell mellom hardware og software. Hva er egentlig forskjellen på dette? Bruker: P4-1.4 ghz 512 MB Ram ___ TV Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 15. oktober 2001 Del Skrevet 15. oktober 2001 Til å begynne med kan du iaffal ta en titt på: http://www.geforcefaq.com Masse fine tips! Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 15. oktober 2001 Del Skrevet 15. oktober 2001 Så er jo drivere det absolutt viktigste da. Direct X 8.1 og Detonator 21.81, begge .exe som bare kjøres via Win. Software er dårlig. D3D er problemfritt og bra. OpenGL støttes også av ditt kort, og er best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå