eXpanium Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 er det noen her som driver med wgi? hvorfor driver dere med wgi, istedet for ##fjernet## dette er en powerpoint, så burde kanskje lastes ned..(1,15mb) Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 WGI stinker... Man får bare uvenner når man prøver å verve folk (som etterhvert skjønner at de har blitt lurt ) Lenke til kommentar
flyby Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Hva er dette for noe bulshit å komme med på dette forumet. Og en annen ting, er dette et lovlig spill?? Her burde moderatorene komme på banen!! Flyby Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Hva er dette for noe bulshit å komme med på dette forumet. Og en annen ting, er dette et lovlig spill?? Her burde moderatorene komme på banen!! Flyby jeg er så enig Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Dette burde i det minste postes under "Søppel". Dette har ingenting med data å gjøre... Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 fullt lovlig spill... Den beste måten å tjene penger på er helt klart ##fjernet## (en ny "versjon" av wgi, med mye flere måter å tene penger på og flere fordeler, med tanke på bonuser, hvor nytt dette er og mye mer som du kan lese deg lett til)¨ dette er så nytt at det har ikke rukket å få flere medlemmer enn ca 15000, så viss du melder deg inn tidlig vil du komme høgt opp på listen. han som laget ##fjernet## er samme person som laget wgi, og alle toppaktørene i wgi har skiftet over til ##fjernet## pga det er et mye bedre konsept, som i motsetning til wgi, er lovlig i alle land og har derfor et mye større potensiale til å bli _stort_ ##fjernet## Vil du ha mere informasjon ta kontakt på ##fjernet## i ##fjernet## går 30% av det du tjener til aksjene i ##fjernet## (du får aksjer for 30% av det du tjener) i ##fjernet## så får du creditt av _alle_ som er under deg, dersom en kar 4 plasser under deg verver en, får alle mellom deg og han like mykje som han som vervet. det er dette du tjener MYE penger på. dersom du har 5 under deg får du 10% bonus, 10 under deg, 20% bonus, 15 under deg : 20% bonus for det dei verver + 10% av det dei får bonuser for. høres ikke dette bra ut? Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Er skeptisk til alt sånt. Er en del folk på jobben som driver med WGI og som maser på meg, men jeg syns det virker tvilsomt. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 WGI gikk jo noen runder i rettsvesenet i norge og hvis jeg ikke husker feil ble resultatet at spillet var lovlig, men det var ulovlig å rekruttere.. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=3897775 Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Vi vil ikke ha reklame for spekulative MLM-saker her på forumet. Bruker utestengt i 4 uker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg