BlastyTrasty Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hei folkens. Eg treng litt veiledning til salg av ein PC som eg har benytta som HTPC. Denne maskina byrja sitt liv som ein heilt vanleg stasjoner maskin, men etter ei stund utan noko særleg PC speling lenger, blei den flytta over i eit HTPC kabinett, og fortsatte sitt liv der, som XBMC maskin. Eg har no bestemt meg for å prøve å selge denne maskina, og lurar på kva eg sånn ca kan ta for den. Hardware info: Hovudkort: Asus P5N32-E SLI PLUS, nForce-650i SLI Socket-775, 2xGbLAN, ATX, 2xPCI-Ex16 CPU: Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz Socket LGA775, 8MB, BOXED m/vifte GPU: Sapphire Radeon X1900 512MB GDDR3 PCI-Ex,Crossfire Edition(Master)-Demo RAM: 2x Crucial DDR2 BallistiX PC6400 2048MB CL4 Kit w/two BallistiX 1024MB's, E.P.P Kjøling: 2x Noctua NF-S12-800, 120mm Vifte, 800RPM 8 dB(A) Bilete av kabinett: Litt utdatert er GPUen. Men, eg har spelt Crysis utan problem på denne maskina - og som HTPC fungerar den supert, og køyrer 1080p materiale utan noko problem. Kva seier Dykk? Alle delar er i flott stand, og innanfor garanti. Kvittering på alt - sjølvsagt. Kva blir ein god, og rett pris på dette? Kva er beste staden å legge den ut? Finnes det andre, gode stader enn bruktmarknaden her på hw.no? Takkar for alle tips. Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Tror jeg ville postet her: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=94 Hvis jeg skulle vurdert verdien, ville jeg sagt ca 2000 kr. (1000 kr for kabinett og 1000 kr for CPU). Lenke til kommentar
Win7 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hei folkens. Eg treng litt veiledning til salg av ein PC som eg har benytta som HTPC. Denne maskina byrja sitt liv som ein heilt vanleg stasjoner maskin, men etter ei stund utan noko særleg PC speling lenger, blei den flytta over i eit HTPC kabinett, og fortsatte sitt liv der, som XBMC maskin. Eg har no bestemt meg for å prøve å selge denne maskina, og lurar på kva eg sånn ca kan ta for den. Hardware info: Hovudkort: Asus P5N32-E SLI PLUS, nForce-650i SLI Socket-775, 2xGbLAN, ATX, 2xPCI-Ex16 CPU: Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz Socket LGA775, 8MB, BOXED m/vifte GPU: Sapphire Radeon X1900 512MB GDDR3 PCI-Ex,Crossfire Edition(Master)-Demo RAM: 2x Crucial DDR2 BallistiX PC6400 2048MB CL4 Kit w/two BallistiX 1024MB's, E.P.P Kjøling: 2x Noctua NF-S12-800, 120mm Vifte, 800RPM 8 dB(A) Bilete av kabinett: Litt utdatert er GPUen. Men, eg har spelt Crysis utan problem på denne maskina - og som HTPC fungerar den supert, og køyrer 1080p materiale utan noko problem. Kva seier Dykk? Alle delar er i flott stand, og innanfor garanti. Kvittering på alt - sjølvsagt. Kva blir ein god, og rett pris på dette? Kva er beste staden å legge den ut? Finnes det andre, gode stader enn bruktmarknaden her på hw.no? Takkar for alle tips. Heisann Har du fått solgt pc'en din?. Hvis ikke, så har jeg kanskje en nevø som kunne trenge pc'en din. Gi meg gjerne en tilbakemelding og så får du min e-post adresse hvis du er interessert. mvh, KH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå