script Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Noen som har efaring med www.servetheworld.net De var jo veldig billig??? Eller bør man heller går for OSEI?? Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Jeg hadde servetheworld for litt siden... og kan varmt anbefale det. hver gang jeg kontaktet support på mail.. så svarte de og de garanterer en oppetid på 99%. Det er begrenset hvor mye besøk du kan ha... 2 GB båndbredde. Men jeg hadde ikke noe problem med dette. jeg vil anbefale servetheworld, om du ikke finner en annen som tilbyr like mye til rimeligere pris. Lenke til kommentar
script Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 Jeg hadde servetheworld for litt siden... og kan varmt anbefale det. hver gang jeg kontaktet support på mail.. så svarte de og de garanterer en oppetid på 99%. Det er begrenset hvor mye besøk du kan ha... 2 GB båndbredde. Men jeg hadde ikke noe problem med dette. jeg vil anbefale servetheworld, om du ikke finner en annen som tilbyr like mye til rimeligere pris. 5 GB trafikk står det på sia... Det er jo ganske mye?!?!? Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Mitt domene ( www.rlnd.com ) er hostet hos servetheworld, har bare gode erfaringer til nå. :smile: Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Mitt domene ( www.rlnd.com ) er hostet hos servetheworld, har bare gode erfaringer til nå. :smile: Lenke til kommentar
bernini Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Bra saker det, hoster domenet mitt der. Kjøpte for ca. 1 måneds tid siden via qxl. Fikk det da for 39 kr mnd. Da fikk jeg også 1000 mb plass og 5gb transfer. Vet ikke om de har det tilbudet lengre. Anbefaler det, har ikke opplevd noe nedetid enda, men sjekker ikke hvert sekund heller så det er jo selvfølgelig mulig at den har vært nede. Men som sagt tidligere så har de oppetidsgaranti (husker ikke helt hva den innebærer, men det står sikkert på sidene deres ) - gordito ps.: hvis du bestemmer deg for de kan du alltids skrive meg som referent . Da får jeg 2 måneder gratis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå