Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutterboys: Hva synes dere om kjæresten(e?) som kysser venninner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere er bekymret over hva jentene gjør åpenlyst på fester? Tenk dere heller hva de gjør i skjul med litt alkohol innabords.

Kliner å stryker på hverandre oppi en stor dobbelseng på et rom med dimmet lys. de sleiker hverandre til de skarpe fittehårene skraper tunga til blods. de kjører smirnoff flasker i analen og shotter Tequila mens vakumlydene skvetter ut av rektum. Så finner de fram en naturtro vibrator og penetrerer hverandre til fittemusklene ikke lenger kan klemme sammen.

Selvfølgelig bare et skrekkeksempel på hva jenter egentlig driver med.

Lenke til kommentar

Jeg vurderer utroskap etter følelser, ikke handlinger. Hvis hun roter med en venninne på fest fordi det er spennende og annerledes og uskyldig moro så bryr det meg ikke. Hvis hun forelsker seg i jenten så håper jeg hun slår opp med meg framfor å drive med dobbelspill. Hvis hun derimot prøver å få til en trekant så er det klart jeg støtter det.

Lenke til kommentar
Jeg vurderer utroskap etter følelser, ikke handlinger. Hvis hun roter med en venninne på fest fordi det er spennende og annerledes og uskyldig moro så bryr det meg ikke. Hvis hun forelsker seg i jenten så håper jeg hun slår opp med meg framfor å drive med dobbelspill. Hvis hun derimot prøver å få til en trekant så er det klart jeg støtter det.

Så hvis hu gjør det med en kis da? Hvordan reagerer du?

Lenke til kommentar

Så hvis hu gjør det med en kis da? Hvordan reagerer du?

Da må jeg vurdere følelsene hennes. Er det nytt og spennende å rote med en gutt? Det virker ikke sånn, da jeg er en gutt. Er det uskyldig moro? Ytterst sjeldent. Prøver hun å sette opp en trekant med meg og han fyren? Det virker ikke veldig sannsynlig.

Lenke til kommentar

Av en eller annen grunn føler jeg at de som blir sjalu av å se sånt må ha some sort of attraction for sitt eget kjønn. Være bi altså. Selv ser jeg bare ikke hvordan man kan bli sjalu på det. Når man er gutt altså. Syns det er hett å se to jenter kline jeg! Og hadde det vært dama hadde det jo hvertfall vært hett!

Lenke til kommentar
Av en eller annen grunn føler jeg at de som blir sjalu av å se sånt må ha some sort of attraction for sitt eget kjønn. Være bi altså. Selv ser jeg bare ikke hvordan man kan bli sjalu på det. Når man er gutt altså. Syns det er hett å se to jenter kline jeg! Og hadde det vært dama hadde det jo hvertfall vært hett!

Tre kjappe:

Selv hvis kjæresten har sagt til deg at hun er bi?

Selv hvis kjæresten tidligere har vært i et forhold med en jente?

Selv hvis hun ikke er klar over at du er der?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...