Riot™ Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hei hei. Har noe jeg undrer på; hva synes dere gutter om jenter som kysser og kliner med venninnene sine på fest, eller utenom? Synes du/dere det er greit? Selv hadde jeg kastet hun ut døren på sekundet og bedt henne sende taxi for å hente tingene sine. Jeg mener det ikke er O.K. å kysse en av samme kjønn fordi man "ikke" er lesbisk eller bi. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Utroskap er utroskap. Er absolutt ikke en av de som hadde syntes at det hadde vært greit jeg heller. Kall meg gjerne gammeldags, men sånt hører ikke hjemme her i huset. Men er vel muligens annerledes for de litt yngre. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Skjønner ikke hvorfor jenter skal kline med andre jenter på fest uansett jeg. Er jo bare... Nei. Vent nå litt.. Nå er jo ikke jeg gutt. Kan jeg få lov til å svare fordet? Fint. Ja. Altså ja. Syns det er merkelig det at jenter skal kline med andre jenter på fest. Spesielt hvis de har kjæreste. Er vel ingen unnskyldning at det var ei jente.. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Utroskap er utroskap. Er absolutt ikke en av de som hadde syntes at det hadde vært greit jeg heller. Kall meg gjerne gammeldags, men sånt hører ikke hjemme her i huset. Men er vel muligens annerledes for de litt yngre. Jeg er 19 år, 89 model og har alltid ment det slik! Har venner som synes dette er O.K., eller, det er hva de sier. Er vel litt annerledes når kjerringen de elsker står der og råkliner med ei annen jente. Skjønner ikke hvorfor jenter skal kline med andre jenter på fest uansett jeg. Er jo bare... Nei. Vent nå litt.. Nå er jo ikke jeg gutt. Kan jeg få lov til å svare fordet? Fint.Ja. Altså ja. Syns det er merkelig det at jenter skal kline med andre jenter på fest. Spesielt hvis de har kjæreste. Er vel ingen unnskyldning at det var ei jente.. Du er ikke gutt? Og du svarer? Du drar nytte av dette med kjennskapen vår nå altså? Neida, hehe, såklart kan jenter og marsboere få svare. Spørsmålet er hovedsaklig til guttaboysene, men jeg utestenger ikke dere flotte eksperimenter. :3 Endret 14. april 2009 av Riot™ Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Eksen kyssa på ei jente da vi var på fest, og det plaget meg ikke. Handler mye om at jeg var der og at jeg ble spurt om det var greit. Jeg trodde heller ikke at hun var lesbisk/bifil, så det var ikke noen trussel. Men jeg fant etter hvert ut at den andre jenta var bifil. Åpenhet og trygghet er viktig, da er jeg ikke så strict. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Eksen kyssa på ei jente da vi var på fest, og det plaget meg ikke. Handler mye om at jeg var der og at jeg ble spurt om det var greit. Jeg trodde heller ikke at hun var lesbisk/bifil, så det var ikke noen trussel. Men jeg fant etter hvert ut at den andre jenta var bifil. Åpenhet og trygghet er viktig, da er jeg ikke så strict. Gleder meg til den dagen jeg blir sammen med ei jente som vil være såpass trygg på meg at jeg kan kline på mine jentevenner (er ikke forskjell på jente og gutt, i et forhold). Ikke at jeg vil dra noe lyst ut av det. Ville bare konstatere et poeng fra mitt syn. Skal da være lov. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Eksen kyssa på ei jente da vi var på fest, og det plaget meg ikke. Handler mye om at jeg var der og at jeg ble spurt om det var greit. Jeg trodde heller ikke at hun var lesbisk/bifil, så det var ikke noen trussel. Men jeg fant etter hvert ut at den andre jenta var bifil. Åpenhet og trygghet er viktig, da er jeg ikke så strict. Gleder meg til den dagen jeg blir sammen med ei jente som vil være såpass trygg på meg at jeg kan kline på mine jentevenner (er ikke forskjell på jente og gutt, i et forhold). Ikke at jeg vil dra noe lyst ut av det. Ville bare konstatere et poeng fra mitt syn. Skal da være lov. Da overså du de to første avsnittene. Herregud, forresten. Endret 14. april 2009 av Kloever_2 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg har ikke problem med å se at dama kliner med en venninde på artig. Men hvis det er alvor i det, f.eks at jeg tar de på "fersken" eller at de aldri slutter så er det noe helt annet. Tror neppe hun hadde tatt det så seriøst om jeg hadde kysset en gutt på en fest f.eks. Men akkurat det vil jeg helst slippe :!: Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Gjør ikke meg noe ihvertfall, kan ikke nekte ho all moro heller Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Det er ytterst unødvendig, etter min mening. Men bryr meg ikke nevneverdig de få gangene hun har gjort det (kysst, ingen råklining). Men som tidligere sagt tror jeg ikke jenta hadde følt seg veldig trua om du og en kompis hadde kyssa i fyllen Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg hadde sikkert ikke hatt noe i mot det Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 du kan "invitere" viss du skjønner? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 du kan "invitere" viss du skjønner? Den tok ikke jeg. Lenke til kommentar
Melodii Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Haha, nesten litt overraska over at så mange gutter faktisk er imot det(selvom jeg er helt enig med dere!)... Da jeg trykka meg inn på denne tråden, forventet jeg i grunn en del slike svar som "jaja, det er bare sexy!" hahaha.. Off.. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Gleder meg til den dagen jeg blir sammen med ei jente som vil være såpass trygg på meg at jeg kan kline på mine jentevenner (er ikke forskjell på jente og gutt, i et forhold). Ikke at jeg vil dra noe lyst ut av det. Ville bare konstatere et poeng fra mitt syn. Skal da være lov. Eh... Jo. Det er nok det du. Om kjæresten min kysser en venninne på munnen er det helt greit, om de råkliner med tunge da er det nok ikke like greit. Spørs litt på situasjonen og om jeg er der eller ikke. Som sakt kysser hun en vennine er det greit, kysser hun er guttevenn på munnen er det så langt fra geit at det ikke er gøy. Endret 14. april 2009 av Christeven Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg kunne ikke gitt mer faen. At man kysser ei veninne i fylla har jo ikke noe med forholdet å gjøre allikevel, med mindre hun faktisk er forelska i jenta, og da er det ikke så mye man kan gjøre med det allikevel. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Kunne ikke brydd meg mindre... Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 jeg hadde hinta til en 3kant i fylla Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Tja... Øker jo muligheten for mer ei jente i senga Men hallo, hva er problemet med litt fysisk kontakt? Er ike der den reelle utroskapen ligger... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 jeg hadde hinta til en 3kant i fylla Og så sørger man selvsagt for å hinte på en sånn måte at om de reagerer med avsky så kan man late som det var en spøk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå