Lemonbarley Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 bruker print commandoen og jeg vil at scriptet skal skrive ut i Arial. Noen som har peiling på det? Svar mottas med takk Lenke til kommentar
mortizz Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 <font face="arial"> om du bruker denne inne i 'printen' må du lukke spesial-tegnene med '' - <font face="arial"> ..håper det var dette du mente :wink: Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Du kan jo også bruke ' istedenfor " : <font face='arial'> Lenke til kommentar
Lemonbarley Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 Glimrings Lenke til kommentar
mortizz Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Du kan jo også bruke ' istedenfor " :<font face='arial'> er sant det... men da kan du ikke skrive print '<font face='arial'>'; jeg bruker bestandig ", siden jeg alltid har brukt det, og er vant til det Lenke til kommentar
Rainbow Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 CSS er vel egentlig et bedre alternativ. det er ikke så veldig vanskelig å lære, men det betaler seg raskt igjen. Lenke til kommentar
Lemonbarley Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 CSS er vel egentlig et bedre alternativ. det er ikke så veldig vanskelig å lære, men det betaler seg raskt igjen. Regner med at du mener cascading style sheet - CSS. Har vært borti det en gang i tiden, får ta en titt på det igjen da jeg ikke fikk til <font face="arial"> inne i scriptet Lenke til kommentar
magikern Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 <?php print("<div class="text">tekst</div>"); ?> i css skriver du da: .text { font-family: Arial, Sans-Serif; } Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå