DELLARMADA Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Hei, som tittelen sier : Ladies, do you want this guy? 18 år(blir 19) satser på skolen vil bli ingeniør - men henger ikke med de som virkelig er geeks, altså de som sitter på pcn 24/7 og har livet sitt der...... for det meste rolig og er alltid snill, har det morro uten alkohol, men det hender det også kan bli en del drikking.. perioder Liker godt fotball, og trening... har en fast gjeng som han henger med, men noen ganger med andre venner, liker å se filmer: komedie, action, (alt som er bra) Hermer litt etter en annen som har posta akkuratt det samme... men vil se hvordan respons dette har Endret 13. april 2009 av DELLARMADA Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1097882&hl= Deja vu Edit: Så ikke at du selv hadde kommentert det Endret 13. april 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
DELLARMADA Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1097882&hl= Deja vu Edit: Så ikke at du selv hadde kommentert det ja, jeg har herma men jeg skriver jo at jeg vil se hvordan respons jeg får --__-- Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Eh. Hva er poenget med å skape en så å si identisk tråd? Man svarer gjerne det samme på de samme spørsmålene, eller hva? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Enig der! Trodde du hadde missa den tråden, men hvis det er herming blir det jo litt dumt... Lenke til kommentar
DELLARMADA Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Eh. Hva er poenget med å skape en så å si identisk tråd? Man svarer gjerne det samme på de samme spørsmålene, eller hva? Er den såå identisk da ?;o Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hei, som tittelen sier : Ladies, do you want this guy? 18 år(blir 19) satser på skolen vil bli ingeniør - men henger ikke med de som virkelig er geeks, altså de som sitter på pcn 24/7 og har livet sitt der...... for det meste rolig og er alltid snill, har det morro uten alkohol, men det hender det også kan bli en del drikking.. perioder Liker godt fotball, og trening... har en fast gjeng som han henger med, men noen ganger med andre venner, liker å se filmer: komedie, action, (alt som er bra) Hei, som tittelen sier, ville dere blitt sammen med en sånn gutt: 18 år(blir 19) satser på skolen, rolig, avholds, elsker fotball og musikk, har en fast gjeng som han henger med, men noen ganger med andre venner, liker å se filmer: komedie, action, drama (alt som er bra)tongue.gif Konklusjon. Ja, de er så identiske Mye av det du skriver i første post er også korrigert etter svarene i den andre tråden Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Er helt poengløst med slike tråder uansett, for de faktaene der sier ingenting om deg. Du beskrev nettopp en helt normal gjennomsnitts 18 åring. Lenke til kommentar
DELLARMADA Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 haha ja, greit.. jeg bøyer meg for støvet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå