Robåt Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg har valgt fagene R-matte, X-matte, fysikk og teknologi og forskningslære til andreåret på videregående. Men nå har jeg funnet ut at jeg vil bytte ut enten teknologi og forskningslære eller X-matte med kjemi. Går det ann? Jeg skal ivertfall snakke med rådgiver i morgen. Når jeg valgte de fagene hadde jeg ikke anning om hva jeg skulle utdanne meg til, men nå har jeg bestemt meg for at jeg kansje skal ta noe innen medisin eller politi.Hva er det som skal til for å bli politietterforsker? Ser fagvalgene mine bra ut? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Når jeg gikk på videregående så kunne du bytte fag opp til flere måneder etter skoleåret startet, forutsatt at du var i stand til å nå igjen resten av klassen og det fortsatt var ledig plass i klassen. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Når regelen om pliktdel blir brukt, skal de to barna ha like mye hver fra arvelater. Hva arvelater velger å gjøre med de resterende 200 000 er en annen sak. Det er vel kun generell studiekompetanse som skal til for å bli politi, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Det gikk bra, jeg snakket med lærern i dag og fikk byttet til det jeg ville! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå