OlavF Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Var i London en tur i påsken, og kameraet var selvfølgelig med på tur. Lagde en liten bildeserie, og må selvfølgelig nevne at jeg er særdeles dårlig på titler, så ikke mobb Hva funker/hva funker ikke? Kritikk, takk. Edit: Ny versjon med litt mer detaljer i skoene for å unngå forvirring: Endret 14. april 2009 av OlavF Lenke til kommentar
theriksen Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Syns bildet av London Eye funker fint. Det er minimalistisk, detaljnivået er bra, bakgrunnen omtrent ikke-eksisterende så du får bedre fokus på selve motivet, som jeg syns er godt tilklippet. Bildet av veggen med vinduer og linjer er ikke helt på samme nivå som bilde av et spesielt objekt, men gjør seg som et abstrakt fotografi. Kanskje kan du dra til litt ekstra i kontrastspakene for å gjøre linjene enda litt kraftigere. Dersom bildet ikke skal være abstrakt ville det vært mer hensiktsmessig å se litt hvit himmel/bakgrunn til høyre i bildet innenfor den innerste bilderammen. Min favoritt er helt klart bildet av skoene. Først trodde jeg det var noen ganske falleferdige trafikklys, men ved nærmere ettertanke falt det meg inn at trafikklys heller sjeldent er hengt opp i skolisser. Det eneste jeg har å sette fingeren på er detaljnivået i skyggene som kunne vært litt bedre. Gjør skoene et ørlite hakk lysere, ikke mye, så skal du se det funker helt ypperlig. Lekkert arbeid. forøvrig! Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Fine bilder! Jeg er på vei til sengs, så har bare tid til en kjapp kommentar. For stor kontrast på bilde av skoene. Det er ingen detaljer i skoene, og det er lett å forveksle dem med trafikklys ved første øyekast. Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 14. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 @theriksen: takk for gjennomført og god kritikk/kommentarer til bildene. @aak1: takk for kommentarer. Har fulgt begges tips om å ha litt mer detaljer i skoene, og har lagt ut en ny versjon. Si gjerne hva dere synes om den nye versjonen. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Jeg har ikke noe å tilføye. Flott serie! Likte den siste versjonen av skoene best. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Definitivt er fin serie. Bildene passer sammen og er fortellende. Liker godt "Lines" Lenke til kommentar
theriksen Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 @theriksen: takk for gjennomført og god kritikk/kommentarer til bildene. Har fulgt begges tips om å ha litt mer detaljer i skoene, og har lagt ut en ny versjon. Si gjerne hva dere synes om den nye versjonen. Bare hyggelig. Syns den nye versjonen er betraktelig bedre, detaljene kommer mye bedre frem uten at det går utover den lekre kontrastbruken ellers i bildet. Sånt liker vi! Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 Herlig! Dette var noen knall bilder! Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 15. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 Takk for det Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 Lekker presentasjon. For en gang skyld skal jeg ikke sutre over rammer osv. Er enigi at v2 av skoene er bedre. Disse kommer vel opp på veggen? Tom Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 16. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Takk for det, Tom. Jeg synes selv at rammene passer bra. Bruker det tilnærmet aldri til vanlig, men her synes jeg det funket. Er også enig i at v2 ser best ut. Har planer om å få det på veggen, ja. Olav Endret 16. april 2009 av OlavF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå