brutal_mann Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 @TS You are going to burn with this guy... Lenke til kommentar
Gjest GjestenEksen Kræsja meg Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg hadde blitt forbanna om kjæresten min satt i to timer på badet og snakket med eksen. På en fest. Det er respektløst ovenfor kjæresten som sitter og venter og lurer på hvor de er. At han ikke skjønner det selv virker rart for meg. Lurer på hva han hadde tenkt om rollene var byttet. Kjæresten skal få lov til å snakke med eksen sin, men syntes ikke det er riktig at det skjer på den måten du beskrev. JA VET DU HVA!! DET Hadde ikke jeg akseptert!!!!!!!! Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg hadde blitt forbanna om kjæresten min satt i to timer på badet og snakket med eksen. På en fest. Det er respektløst ovenfor kjæresten som sitter og venter og lurer på hvor de er. At han ikke skjønner det selv virker rart for meg. Lurer på hva han hadde tenkt om rollene var byttet. Kjæresten skal få lov til å snakke med eksen sin, men syntes ikke det er riktig at det skjer på den måten du beskrev. JA VET DU HVA!! DET Hadde ikke jeg akseptert!!!!!!!! ?? Lurer litt på hva du reagerte så på i innlegget mitt? Jeg var vel strengt tatt enig med deg, om du er TS. Lenke til kommentar
Delirium88 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Må bare si det (Selvom det ser ut til at TS har fått ordnet opp i saken. Hurra!), rett og slett av egen erfaring; Man sitter ikke på badet i en annen del av huset med sin eks og "prater", når madammen sitter og lurer på hvor han er!! Sånne ting viser bare hvor utrolig liten respekt man har for partneren sin! For, sitert av noen andre igjen; Vi ALLE vet at det er enklere og ligge/rote med noen vi har lugget med før... Gjelder både single og opptatte! Men jo, TS, det virker egentlig bare som om partneren _din_ ikke har "oppdaget" at sånne ting lett kan være "fy fy" i evt. tidligere forhold. Det skaper bare usikkerhet og vonde tanker hos partneren (deg), som de aller fleste personer i forhold vil prøve og unngå for partneren man er glad i! Virker ikke som at han ljuger, utifra det du sier, når han sier det ikke kommer til og skje igjen (Om, mot formodning, det skjer igjen; LØP kvinne!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå