Janvi Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Har installert Kubuntu jaunty på ene laptopen. Dette har fungert ganske greit, faktisk så greit at jeg har brukt denne maskinen som hovedmaskin. Dette har ført med seg at kubuntuen er mer eller mindre komplett Har alltid tatt en clean install, men vet ikke om jeg gidder nå. Dette er absolutt den distroen jeg skal kjøre på arbeidsmaskina i år. Når den stabile versjonen kommer ut, trenger jeg en fresh install? eller holder det å ta en oppdatering/oppgradering. Blir i så fall systemet det samme? Endret 13. april 2009 av Janvi Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Du vil få oppdateringer forløpende helt frem til final, hvor da systemet ditt vil være identisk. Lenke til kommentar
Janvi Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Kom bare til å tenke på overgangen fra 8.04. Da var det mye kde3 rot igjen etter oppgraderingen. Det kan vi ikke ha noe av. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Altså, det vil ikke bli fjernet noe programvare, så overgangen vil på ingen måte "rydde opp" i systemet ditt. Lenke til kommentar
t_k Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Fungerer det på samme måte om man har lastet ned en Daily Build av Kubuntu? http://cdimage.ubuntu.com/kubuntu/daily-live/current/ edit: *løst* Endret 15. april 2009 av t_k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå