Morten A Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 jeg har dette dårlige filmspillet til xbox, men kommer noen gang buzz eller noe lignende med skikkelige spørsmål? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Svaret er nei. Men nyeste scene it er jo bra. Hva er galt med det? Kompisen min som har ps3 og buzz (det nyeste) synes scene it er bedre enn buzz.. Jeg har spilt begge og liker begge.. Endret 13. april 2009 av husgutt Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Det finnes en eneste god grunn for meg til å kjøpe en PS3, svaret er "Buzz". Synes det er helt konge og betydelig bedre enn Scene It! Filmtoppen. Håper MS snart kommer med et spill som tester allmennkunnskap. Blåkopier gjerne, jeg vil ha Buzz, men på 360 Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Det gamle Buzz er best, de nye var faktisk ganske kjedelige. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Enig med andre her. Scene It inneholder alt for mange amerikanske B-filmer og genrelt for mange ukjente filmer for nordmenn flest. Ærlig talt. Hvem vet hvilken stemme X er og hvilkern person Y den passer på i film W. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå