Øyjor'n Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Her er noen av bildene jeg fikk sansen for fra påsken i år. Ønsker kritikk på farger, bruk av DOF, klarhet, og resten... Og et utenom: Øyjor'n Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Først og fremst; snø skal ikke være blå eller turkis. Sånn. Det var kritikk på farger. Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Enig med sn0dig om fargebruken, men siste falt godt i smak. Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Enig med sn0dig om fargebruken, men siste falt godt i smak. Henger meg på her, likte spesielt godt det siste, men som de andre her sier så skal helst snøen være hvit........ Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Ja, ser det, men kritikk på komposisjon? Noe der? Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Jeg synes komposisjonen på det første bildet er veldig bra, Jon Og som de andre sier, er det siste bildet ditt veldig bra! Endret 23. april 2009 av Natrium Lenke til kommentar
trygvan Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg liker det første i tilleg til at det siste jo også er greit. Det første har en okei komposisjon og det er vel himmelen som gjør mye av det bildet synes jeg i tillegg til silhuetten som har en s-kurve, men skulle ønsket meg en varmere fargetemperatur (tror jeg det er). Det siste bildet er som andre har sagt fint, men man kan diskutere blåfargen til man blir blå. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Det siste bildet var kult, sterk blåfarge som (kanskje litt vel sterk), men det funker. Likte månen som stikker frem. Trærne til venstre trekker ned. De to øverste har en fargestikk som jeg ikke liker. Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 Hehe, jo mer jeg ser på disse bildene, jo mer mislilker jeg dem. Tenker selv: "Hvordan kom jeg på å få frem den blåfargen?" Kommer kanskje med nye versjoner etterhvert. Takker for kommentarer og kritikk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå