Gå til innhold

BK: Filmprosjekt [Serie]

Anbefalte innlegg

Fikk forespørsel fra et engelsk student filmcrew som skulle filme en rekreasjon av en krigshistorien om en mann som gikk på ski fra Kirkenes til Petsamo, Finnland på ski som 18åring.

Jeg skaffet dem skuespillere og hytte i Sirdalen og vi fikk alt utstyret opp, og startet prosjektet.

Jeg fikk tittelen "Runner", som gikk ut på å hente det de eventuelt skulle mangle, og ta bilder av prosessen.

Jeg ønsker kritikk på komposisjonen, den gammeldagse bilde "looken", og alt...

Dette er noen av bildene som stakk seg ut.

post-176745-1239658188_thumb.jpg

post-176745-1239658183_thumb.jpg

post-176745-1239658176_thumb.jpg

Øyjor'n

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette var fine bilder, men sepia blir en alt for lett løsning.

Jeg vil tro at sterke kontraster, lettere utbrente områder og litt støvete bilder er et bedre kjennetegn på gamle bilder, i hvert fall på de jeg har sett, men andre har mer peiling på dette enn meg.

Det er i slike øyeblikk man setter seg ned, ser inn i veggen og sier for n-te gang: "Hvor er PMnormal?".

Lenke til kommentar
Dette var fine bilder, men sepia blir en alt for lett løsning.

Jeg vil tro at sterke kontraster, lettere utbrente områder og litt støvete bilder er et bedre kjennetegn på gamle bilder, i hvert fall på de jeg har sett, men andre har mer peiling på dette enn meg.

Det er i slike øyeblikk man setter seg ned, ser inn i veggen og sier for n-te gang: "Hvor er PMnormal? :( ".

Enig med hva J@cob skriver her. Komposisjonen synes jeg sitter bra på alle bildene. Det at du bruker naturen, klesstilen og utstyr fra "den gang" og ikke minst fjellene - gjør bare inntrykket enda større/bedre i forhold til det du vil videreformidle :)

EG

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...