Øyjor'n Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Fikk forespørsel fra et engelsk student filmcrew som skulle filme en rekreasjon av en krigshistorien om en mann som gikk på ski fra Kirkenes til Petsamo, Finnland på ski som 18åring. Jeg skaffet dem skuespillere og hytte i Sirdalen og vi fikk alt utstyret opp, og startet prosjektet. Jeg fikk tittelen "Runner", som gikk ut på å hente det de eventuelt skulle mangle, og ta bilder av prosessen. Jeg ønsker kritikk på komposisjonen, den gammeldagse bilde "looken", og alt... Dette er noen av bildene som stakk seg ut. Øyjor'n Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Sephia tone er ikke automatisk "gammel look". Det er bare sephia. Skal kom tilbake med mere seriøs kritikk senere, for bildene var slettes ikke dårlige =) Så litt mere kommentar skal fortjener du nok :=) Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Dette var fine bilder, men sepia blir en alt for lett løsning. Jeg vil tro at sterke kontraster, lettere utbrente områder og litt støvete bilder er et bedre kjennetegn på gamle bilder, i hvert fall på de jeg har sett, men andre har mer peiling på dette enn meg. Det er i slike øyeblikk man setter seg ned, ser inn i veggen og sier for n-te gang: "Hvor er PMnormal?". Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 16. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Takker for kommentarer! Noen flere som har innspill? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 17. april 2009 Rapporter Del Skrevet 17. april 2009 ganske bra!! liker de, veldig klassisk, deilig å se på. eneste jeg virkelig ikke liker er gløden som er rundt personene, det blir feil. Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 17. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. april 2009 ganske bra!! liker de, veldig klassisk, deilig å se på.eneste jeg virkelig ikke liker er gløden som er rundt personene, det blir feil. Ja, jeg pleier også å henge meg oppi det, men har ikke lagt merke til det, denne gangen. Takk for kommentar Lenke til kommentar
ElGorillos Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Dette var fine bilder, men sepia blir en alt for lett løsning. Jeg vil tro at sterke kontraster, lettere utbrente områder og litt støvete bilder er et bedre kjennetegn på gamle bilder, i hvert fall på de jeg har sett, men andre har mer peiling på dette enn meg. Det er i slike øyeblikk man setter seg ned, ser inn i veggen og sier for n-te gang: "Hvor er PMnormal? ". Enig med hva J@cob skriver her. Komposisjonen synes jeg sitter bra på alle bildene. Det at du bruker naturen, klesstilen og utstyr fra "den gang" og ikke minst fjellene - gjør bare inntrykket enda større/bedre i forhold til det du vil videreformidle EG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå